اندروید O احتمالا ۳۰ مرداد منتشر می‌شود

شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اندروید O، نسخه جدید سیستم عامل اندروید است و به‌زودی در اختیار کاربران گوشی‌های پیکسل قرار می‌گیرد.
تبلیغات

گزارش‌هایی که در مورد تاریخ انتشار اندروید O از سوی منابع مختلف منتشر می‌شوند، به تاریخ دقیقی اشاره نمی‌کنند و کاربران را سردرگم کرده‌اند. خبرها حاکی از آن هستند که گوگل نسخه‌ی بعدی سیستم‌عامل اندروید را در همین ماه منتشر می‌کند؛ اما هنوز مشخص نیست که این غول جستجو، دقیقاً چه روزی اندروید O را منتشر خواهد کرد.

به‌تازگی گزارشی غیر رسمی از سوی دیوید روداک از وب‌سایت اندروید پلیس منتشر شده است که بر اساس آن، گویا گوگل در نظر دارد که اندروید O ‌را از تاریخ ۳۰ مرداد به بعد، در اختیار کاربران گوشی‌های پیکسل قرار دهد. این منبع آگاه اعلام کرده است که گوگل در نظر دارد در همین روز - که مصادف است با وقوع پدیده‌ی خورشیدگرفتگی کامل در ایالات متحده -  از نام تجاری اندروید نیز O پرده بردارد؛ البته وی به این نکته اشاره کرده است که نمی‌توان کاملاً این اطلاعات را تأیید کرد.

اطلاعات دیگری نیز از سوی ایوان بلس منتشر شده‌اند که به انتشار اندروید O در هفته‌ی آینده اشاره دارند. با توجه به این اطلاعات، می‌توان گفت که احتمال انتشار اندروید O در تاریخ ۳۰ مرداد بسیار بالا است. به هر حال، انتشار اندروید O در ماه آگوست قطعی است و به‌زودی روز دقیق انتشار مشخص خواهد شد. از آنجایی که تنها یک هفته تا انتشار احتمالی جدیدترین نسخه‌ی اندروید باقی مانده است؛ به‌زودی شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از آن خواهیم بود که ما را با جزئیات عرضه‌ی اندروید O آشنا خواهند کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات