انتخاب مجدد ال ‌جی به‌عنوان سازنده‌ی برترین تلویزیون جهان

شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت ال‌جی با پیروزی بر رقبایی نظیر سامسونگ، سونی و ویزیو برای چهارمین سال پیاپی به‌عنوان سازنده‌ی برترین تلویزیون جهان شناخته شد.
تبلیغات

سیزدهمین مراسم انتخاب تلویزیون برتر جهان در حاشیه‌ی مراسم CE Week نیویورک برگزار شد. در این مراسم، گروهی از کارشناسان تلویزیون‌ها را در سه زمینه‌ی سینمای خانگی، HDR و ویژگی‌های استریم ویدئویی مورد داوری قرار دادند. تلویزیون‌های شرکت‌کننده در این رقابت از نظر معیارهای مختلفی نظیر نسبت کنتراست، اشباع رنگ، حرکت اجسام در تصویر و... مورد ارزیابی قرار گرفتند. هرچند رتبه‌بندی کامل تلویزیون‌ها هنوز به‌طور عمومی منتشر نشده‌ است؛ اما ۶ تلویزیون برتر امسال به‌طور عمومی معرفی شده‌اند:

  • رتبه‌ی اول: تلویزیون ۶۵ اینچی ال‌جی E7 با پنل اولد و قیمت ۴۸۰۰ دلار
  • رتبه‌ی دوم: تلویزیون ۶۵ اینچی سونی A1 با پنل اولد و قیمت ۵۰۰۰ دلار
  • رتبه‌ی سوم: تلویزیون ۶۵ اینچی سونی Z9D با پنل ال‌سی‌دی و قیمت ۵۵۰۰ دلار
  • رتبه‌ی چهارم: تلویزیون ۶۵ اینچی سامسونگ Q9 با پنل ال‌سی‌دی و قیمت ۴۰۰۰ دلار
  • رتبه‌ی پنجم: تلویزیون ۶۵ اینچی ویزیو سری P با پنل ال‌سی‌دی و قیمت ۱۷۰۰ دلار
  • رتبه‌ی ششم: تلویزیون ۶۵ اینچی وستینگهاوس Fire TV با پنل ال‌سی‌دی و قیمت نامشخص

در این میان تلویزیون ال‌جی E7 با برتری در تمام زمینه‌ها عنوان «پادشاه تلویزیون‌های ۲۰۱۷» را به‌ خود اختصاص داد و تلویزیون سونی A1 جایگاه دوم را به دست آورد.

در این زمینه تیم آلسی، مدیر ارشد بازاریابی سرگرمی‌های خانگی ال‌جی، گفت: «انتخاب ال‌جی به‌عنوان تولیدکننده‌ی برترین تلویزیون برای چهارمین سال متوالی در مراسم CE Week نشانگر تعهد ال‌جی نسبت به ارائه‌ی بهترین تکنولوژی‌ها در صنعت تولید تلویزیون است.تلویزیون‌های اولد ال‌جی در سال ۲۰۱۷ [به کاربران] اجازه می‌دهند کیفیتی مشابه سینما را در خانه‌ی خود به بهترین شکل ممکن تجربه کنند. برتری ما در بازار تلویزیون‌ها به دلیل کیفیت بالای تصویر و اضافه شدن [تکنولوژی] صدای باکیفیت Dolby Atmos است که تجربه‌ی سینمای خانگی را کامل می‌کنند.»

علاوه بر انتخاب تلویزیون ال جی E7 به‌عنوان برترین تلویزیون جهان، این تلویزیون در کنار تلویزیون‌ سونی A1 و تلویزیون پاناسونیک EZ950 توسط وب‌سایت Flatpanelshd مورد آزمایش قرار گرفته‌اند و در میان برترین تلویزیون‌های آزمایش‌شده توسط این وب‌سایت قرار دارند. لازم به ذکر است که هر سه تلویزیون از پنل اولد ساخت ال‌جی دیسپلی استفاده می‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات