گلکسی نوت 8 یکم شهریور معرفی خواهد شد

چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
آخرین شایعات نشان از این دارند که گلکسی نوت ۸، یکم شهریورماه رونمایی خواهد شد.
تبلیغات

با نگاهی به سابقه‌ی سامسونگ، این شرکت هر سال فبلت‌های سری گلکسی نوت خود را در جریان برگزاری نمایشگاه IFA برلین معرفی می‌کرد، حال آنکه سال گذشته برای گلکسی نوت ۷ چنین اتفاقی روی نداد. در طی چند ماه گذشته گزارش‌های مختلفی منتشر شده است که بر اساس آن‌ها، گفته می‌شود شاید پرچم‌دار سری گلکسی نوت امسال در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ معرفی نشود.

اکنون شایعه‌ی جدیدی منتشر شده است که در آن اعلام شده امسال سامسونگ در ماه آگوست یک مراسم جداگانه در شهر نیویورک برگزار و در این مراسم از فبلت گلکسی نوت ۸ رسما رونمایی خواهد کرد. البته کمپانی سامسونگ تا به این لحظه هنوز این خبر را تأیید نکرده است؛ اما این بار به نظر می‌رسد این گزارش واقعیت دارد.

خبرگزاری کره‌ای The Bell امروز گزارش داد که شرکت سامسونگ تاریخ ۲۳ آگوست (یکم شهریور) را برای معرفی رسمی گوشی‌ گلکسی نوت ۸ انتخاب کرده است. یکی دیگر از وب‌سایت‌های کره‌ایِ انگلیسی‌زبان از یکی از مدیران اجرای سامسونگ که نامی از وی فاش نشده، شنیده است که فبلت گلکسی نوت ۸، ماه آینده در شهر نیویورک رسما رونمایی خواهد شد؛ اما وی از تأیید تاریخ ۲۳ آگوست خودداری کرده است. 

البته باید اشاره کنیم که هر سال پیش از معرفی گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار سامسونگ، چنین شایعات و گزارش‌هایی در مورد این محصولات منتشر می‌شود. همیشه پیش‌بینی‌های مشابهی در مورد معرفی زودهنگام دستگاه‌های سری گلکسی اس و گلکسی نوت توسط منابع مختلف منتشر می‌شود. حال اینکه این خبر امسال واقعیت داشته باشد یا نه هنوز مشخص نیست و باید کمی صبر کنیم تا ببینیم نهایتا نوت ۸ چه زمانی معرفی خواهد شد.

انتظار می‌رود با نزدیک‌تر شدن به زمان معرفی فبلت گلکسی نوت ۸، شرکت سامسونگ تا پایان ماه آینده جزئیات بیشتری در مورد تاریخ معرفی این گوشی تأیید کند.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات