ویوو دو گوشی ایکس 9 اس و ایکس 9 اس پلاس را با دوربین دوگانه سلفی معرفی کرد

دوشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
ویوو از دو گوشی‌هوشمند ایکس ۹ اس و ایکس ۹ اس پلاس رونمایی کرد. این گوشی‌ها به دوربین سلفی دوگانه مجهز هستند.
تبلیغات

شرکت چینی ویوو در طول هفته‌ی جاری دو گوشی‌هوشمند جدید ویوو ایکس ۹ اس (Vivo X9s) و ویوو ایکس ۹ اس پلاس (Vivo X9s Plus) را در چین معرفی کرد. این دو دستگاه جدید به باتری‌هایی بزرگ‌تر مجهز شده‌اند و بدنه‌ی آن‌ها عریض‌تر شده است. همچنین باید اشاره کنیم که این دو محصول به صورت پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید نوقا را اجرا می‌کنند. دو گوشی جدید ویوو همانند مدل‌های قبلیشان به دوربین‌ دوگانه‌ی سلفی مجهز شده‌اند. البته مشخصات فنی ایکس ۹ اس و ایکس ۹ اس پلاس نسبت به نسل قبلی این دو گوشی تغییر زیادی نداشته است.

ویوو ایکس ۹ اس پلاس

قیمت تعیین شده برای ویوو ایکس ۹ اس پلاس معادل ۴۴۰ دلار بوده و باتری این مدل ظرفیتی ۴۰۱۵ میلی‌آمپرساعتی دارد. این محصول از یک صفحه‌نمایش ۵.۸۵ اینچی امولد با وضوح تصویری فول اچ‌دی بهره می‌برد. دوربین پشتی این گوشی‌ ۱۶ مگاپیکسلی است و دوربین سلفی دوگانه‌ی آن ۲۰ و ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به سنسور اثر انگشت در پنل جلویی آن اشاره کرد. ویوو ایکس ۹ اس پلاس از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد و حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی آن هم ۶۴ گیگابایت است.

ویوو ایکس ۹ اس استاندارد

مشخصات فنی مدل معمولی گوشی‌هوشمند ویوو ایکس ۹ اس با مدل پلاس این محصول یکسان است با این تفاوت که این گوشی از باتری و نمایشگر کوچک‌تری بهره می‌برد. گوشی مورد بحث همانند برادر بزرگ‌تر خود به دوربین دوگانه‌ی سلفی مجهز شده و ظاهرا ویوو از این ویژگی برای ایجاد پس‌زمینه‌ی تار در تصاویر یا افکت بوکه بهره می‌برد.

علاوه بر کمپانی ویوو، شرکت‌های دیگر نیز در حال انجام آزمایشاتی روی دوربین دوگانه‌ی سلفی در گوشی‌های هوشمند هستند. ال‌جی، اوپو و آلکاتل از جمله شرکت‌هایی محسوب می‌شوند که از دوربین دوگانه سلفی در محصولات خود استفاده کرده‌اند اما این کمپانی‌ها از این ویژگی برای ثبت تصاویر عریض‌تر بهره گرفته‌اند.

ویوو ایکس ۹ اس

شاید تا کنون خبرهای زیادی در مورد ویوو نشنیده باشید یا با نام این کمپانی آشنایی نداشته باشید، اما حالا این شرکت سعی دارد تا این وضعیت را تغییر دهد. یک شرکت تحلیلی می‌گوید که ویوو هم‌ اکنون پنجمین کمپانی بزرگ تولید کننده‌ی گوشی‌های هوشمند در جهان بوده و بیشترین سهم بازار این شرکت در دو کشور هند و چین است. ویوو تلاش می‌کند تا با حمایت‌های مالی از رویدادهای مختلف برند خود را به همه معرفی کند. این شرکت قصد دارد یکی از حامیان مالی دو جام جهانی آینده باشد و به همین دلیل شاید به زودی نام ویوو را بیشتر در تلویزیون مشاهده کنید.

نظر شما در مورد گوشی‌های جدید ویوو چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات