قیمت گلکسی نوت 7 ریفربیشد مشخص شد

جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بعد از قطعی شدن عرضه‌ی گلکسی نوت 7 ریفربیشد، حالا قیمت این گوشی مشخص شده است.
تبلیغات

نیمه‌ی اول سال جاری میلادی، با وجود گوشی‌هایی چون گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، برای سامسونگ بسیار خوب بوده است. تا امروز بیش از ۵ میلیون دستگاه از پرچمداران جدید این غول کره‌ای فروخته شده است. اما شاید کمتر کسی باشد که ماجرای غم‌انگیز گلکسی نوت 7 و شرایط ساخت سامسونگ را به یاد نداشته باشد. پرچمداری که با وجود تمام جذابیت‌های خود از بازارهای جهانی جمع‌آوری شد. اما چندی پیش اعلام شد سامسونگ قصد دارد نسخه‌ی ریفربیشد گلکسی نوت 7 را در بازارهای منتخب جهانی عرضه کند که این موضوع قطعی به نظر می‌رسد.

با اینکه هنوز مشخص نیست این گوشی با چه نامی وارد بازار می‌شود، اما قیمت آن فاش شده است. به گفته‌ی وب‌سایت کره‌ای Danawan که در زمینه‌ی مقایسه‌ی قیمت‌ها فعالیت می‌کند، گلکسی نوت 7 ریفربیشد با قیمت ۶۲۵ دلار به فروش خواهد رسید. این قیمت نسبت به بهای اولیه‌ی نوت 7 در هنگام عرضه‌ی جهانی، ۲۰۰ دلار کمتر است. اما هنوز نگرانی‌هایی نسبت به مورد استقبال قرار نگرفتن این گوشی وجود دارد؛ چرا که این دستگاه حالا یک ساله است و از طرف دیگر هنوز ترس از مشکلات پیشین آن وجود دارد.

علاوه بر این، سامسونگ با عرضه‌ی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس روزهای خوبی را سپری می‌کند و این دو پرچمدار که بعد از گلکسی نوت 7 معرفی شدند، با اقبال جهانی روبرو هستند. ضمن اینکه سامسونگ مشخصا روی نسل جدید گوشی سری نوت نیز کار می‌کند که شاید جزئیات دقیقی از آن در دسترس نباشد، اما شایعاتی پیرامون آن مطرح شده است. گفته می‌شود گلکسی نوت 8 از طراحی مشابه گلکسی اس 8 بهره خواهد گرفت و علاوه بر حاشیه‌ی بسیار کم نمایشگر، دکمه فیزیکی هوم نیز حذف خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات