۸ برنامه پولی آیفون که به مدت محدود رایگان شده‌اند (سری سیزدهم) - زوم اپ

جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 8 دقیقه
در مقاله‌ی پیش رو شما را با چند اپلیکیشن پولی آیفون آشنا می‌کنیم که برای مدت محدودی رایگان شده‌اند.
تبلیغات

بنا بر رسم هفتگی زومیت، این هفته نیز چند اپلیکیشن پولی آیفون را که به مدت محدود رایگان شده‌اند، برای شما آماده کرده‌ایم تا در صورت تمایل، قادر به دانلود رایگان آن‌ها باشید. دقت داشته باشید که تمام این اپلیکیشن‌ها به مدت «نامشخص» رایگان شده‌اند؛ بنابراین بهتر است قبل از اینکه دوباره به حالت پولی تبدیل شوند، هرچه سریع‌تر برای دانلود آن‌ها اقدام کنید.

Cassette Gold (با قیمت ۰.۹۹ دلار)

Cassette Gold اپلیکیشنی بسیار جذاب و نوستالژیک برای گوشی‌های آیفون است که موزیک پلیری با شکل و شمایل نوارکاست‌های قدیمی را در اختیار شما قرار میدهد. اگر از پلیرهای مدرن امروزی خسته شده‌اید و دوست دارید به دنیای خاطرات گذشته برگردید می‌توانید همین حالا با نصب Cassette Gold پلیری به شکل نوارکاست را برای پخش موزیک‌های خود در اختیار داشته باشید. گرافیک بالا در طراحی این کاست‌ها و همچنین متحرک بودن آن‌ها باعث شده تا این پلیر بتواند نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کند. در Cassette Gold به تعداد زیادی نوار کاست دسترسی خواهید داشت که می‌تواند هرکدام را که بیشتر پسند کردید برای ظاهر این موزیک پلیر انتخاب کنید. اگر خواهان استفاده از این پلیر زیبا هستید همین حالا و تا قبل از پولی شدن مجدد برنامه توسط لینک زیر اقدام به دانلود آن کنید.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

mText2Speech (با قیمت ۱.۹۹ دلار)

mText2Speech اپلیکیشنی بسیار جالب برای گوشی‌های آیفون است که به کمک آن می‌توانید نوشته‌های متنی را به خوانش صوتی تبدیل کنید. این برنامه از ۹۰ زبان مختلف پشتیبانی می‌کند که خوشبختانه زبان فارسی را نیز در بر می‌گیرد. به کمک این برنامه می‌توانید متن‌های فارسی، انگلیسی یا هر زبان دیگری را به صوت تبدیل کنید و به جای خواندن متن، آن‌ها را بشنوید. این برنامه همچنین امکان ترجمه‌ی متون را نیز در بین این ۹۰ زبان دارد. برای دانلود برنامه از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

Smart Merge Pro (با قیمت ۲.۹۹ دلار)

https://cdn01.zoomit.ir/2017/5/a5074e58-0c61-4ab4-ba0e-d5bf31c427f8.jpg

Smart Merge Pro اپلیکیشنی برای آیفون است که توسط آن می‌توانید شماره تلفن‌هایی را که بیش از یک بار در گوشی ذخیره شده‌اند، شناسایی و حذف کنید. احتمالا شما هم بارها با مخاطبان تکراری در گوشی خود مواجه شده‌اید. در این مواقع معمولا انتخاب کردن دستی شماره‌های تکراری و حذف یکجای آن‌ها تنها راه چاره‌ی کاربران خواهد بود که البته در صورت بالا بودن تعداد شماره‌های تکراری، امری بسیار وقت‌گیر خواهد شد. از همین رو نیاز به ابزاری هوشمند دارید که بتواند به صورت خودکار و با یک بار اسکن کردن شماره‌های شما، موارد تکراری را شناسایی کند. Smart Merge Pro این وظیفه را به خوبی برای شما انجام می‌دهد و بعد از پیدا کردن مخاطبان تکراری، آن‌ها را حذف خواهد کرد. این برنامه در تشخیص مخاطبان تکراری، تنها به یکسان بودن شماره‌ها بسنده نکرده و مواردی همچون یکسان بودن نام‌ها و ایمیل‌های ثبت شده را نیز بررسی خواهد کرد. نکته‌ی جالب این است که علاوه بر حذف مخاطبان کاملا تکراری، این برنامه امکان ادغام کردن مخاطبانی را دارد که در نام یکسان و در شماره متفاوت هستند. برای مثال اگر شماره‌ی منزل و موبایل یکی از دوستان خود را (Ali) به صورت جداگانه ذخیره کرده‌اید، Smart Merge Pro می‌تواند این دو آیتم را با هم ادغام کنید. بکاپ گرفتن از شماره‌ها نیز از دیگر ویژگی‌های این برنامه است.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

Write for iPhone (با قیمت ۱.۹۹ دلار)

https://cdn01.zoomit.ir/2017/5/eec7bb6b-5907-4817-a100-8de30e56ecf0.jpg

Write for iPhone اپلیکیشنی برای یادداشت برداری در آیفون است که به مدت محدود رایگان شده است. این برنامه را می‌توان به نوعی نسخه‌ی کامل‌تری از اپ پیش‌فرض آیفون در زمینه‌ی یادداشت‌ها دانست که با دارا بودن امکانات بیشتری می‌تواند جایگزینی مناسب را برای شما مهیا کنید. از این امکانات می‌توان به مواردی همچون پوشه بندی کردن یادداشت‌ها، همگام سازی با دراپ باکس، دارا بودن ۲ تم روشن و تیره و همچنین برخورداری از حالت شب، نمایش تمام صفحه یادداشت‌ها، امکان ذخیره یا حذف یادداشت تنها با کشیدن یادداشت، دسترسی سریع‌تر به یادداشت‌های پراستفاده، استفاده از فونت‌های مختلف و‌... اشاره کرد. برای دانلود از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

PhotoJus Cute Fog FX Pro (با قیمت ۲.۹۹ دلار)

PhotoJus Cute Fog FX Pro برنامه‌ای در زمینه‌ی ویرایش عکس است که به کمک آن می‌توانید افکت شیشه‌ی بخار کرده را به عکس‌های خود اضافه کنید. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که با دیدن شیشه‌های بخار کرده، نمی‌توانند مقاومت کنند و شروع به کشیدن طرح‌های مختلف روی شیشه می‌کنند، PhotoJus Cute Fog FX Pro می‌تواند اپلیکیشنی جالب برای شما باشد. این برنامه افکت‌های شیشه‌ی بخار کرده را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید با استفاده از آن‌ها جلوه‌ی جذاب‌تری به عکس‌های خود بدهید. استفاده از PhotoJus Cute Fog FX Pro به ۲ صورت امکان‌پذیر است. در حالت اول ابتدا طرح‌های اماده‌ی برنامه را انتخاب می‌کنید و سپس آن را روی دوربین داخلی برنامه اجرا کرده و اقدام به عکاسی می‌کنید. در حالت دوم نیز عکسی از گالری را فراخوانی کرده و افکت شیشه بخار کرده را روی آن سوار می‌کنید و سپس با استفاده از طرح‌های آماده یا حتی طرح‌های دلخواه، قسمت‌هایی از آن را حذف می‌کنید تا مانند عکس بالا، یک قاب جالب را برای عکس‌های خود به وجود آورده باشید. برای دانلود از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

PhotoTangler (با قیمت ۲.۹۹ دلار)

PhotoTangler اپلیکیشنی برای ساخت تصاویر کلاژ است که این روزها از محبوبیت بالایی در بین کاربران برخوردار هستند و می‌توانند با ترکیب چند عکس، تصاویر جذاب‌تری را به وجود بیاورند. این اپلیکیشن ۲ مگابایتی قادر است تا تنها با دریافت چند عکس از شما، تصاویر کلاژ متنوعی را به شما تحویل دهد. امکان محو کردن دور عکس‌ها و ترکیب آن‌ها به شکلی که در اسکرین شات بالا می‌بینید نیز در برنامه وجود دارد. برای دانلود از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

Super Tank Battle (با قیمت ۶.۹۹ دلار)

تانک یک بازی نوستالژیک و بسیار جذاب است که در کنسول‌های میکروو نینتندو متولد شد و همچنان بعد از گذشت بیش از ۲۰ سال در خاطره‌ها زنده مانده است. برای اثبات محبوبیت این بازی کافیست تا بدانید نسخه‌ی مخصوص و HD شده‌ی آن برای گوشی‌های هوشمند امروزی نیز شبیه‌سازی شده‌اند به طوری که می‌توانید همان بازی جذاب را در گوشی‌های موبایل خود تجربه کنید. Super Tank Battle که با حجم ۳۰ مگابایت برای آیفون منتشر شده است، نسخه‌ی مدرن و بازطراحی شده‌ی این بازی دوست داشتنی و خاطره‌انگیز را به گوشی‌های آیفون آورده است تا بتوانید با کنترلر‌های لمسی آن، مجددا به دنیای ۲۰ سال پیش برگردید. اگرچه محیط و سبک بازی همان چیزی است که به خاطر داریم اما طراحی آیتم‌های بازی از جمله تانک‌ها با کمی تفاوت انجام شده است و همچنین آیتم‌های جدیدی نیز به بازی اضافه شده است. دارا بودن ۵۰۰ مرحله، اضافه شدن تانک‌های کمکی، وجود استایل کلاسیک بازی و همچنین وجود دشمن‌های متنوع از ویژگی‌های دیگر این بازی به حساب می‌آیند. برای دانلود از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

Modern Labyrinth (با قیمت ۰.۹۹ دلار)

Modern Labyrinth یک بازی ساده اما جذاب برای آیفون است که در آن کنترل یک گوی را بر عهده دارید که باید بدون سقوط در چاله‌های بازی، آن را به مقصد برسانید. در این بازی که دارای ۳۶ مرحله‌ی مختلف است، در هر مرحله مسیر متفاوتی پیش رو دارید که داری چاله‌های مختلفی است و شما باید با دوری کردن از آن‌ها، گوی را به مقصد برسانید. نکته‌ای که این بازی را جذاب می‌کند نحوه‌ی کنترل این گوی است. برخلاف دیگر بازی‌های موبایل، این بار خبری از کنترل لمسی نیست و باید با تکان دادن گوشی، حرکات این گوی را کنترل کنید. همین موضوع باعث سخت شدن و در نتیجه جذاب شدن بازی شده است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. برای دانلود این بازی که ۳۰ مگابایت حجم دارد و نیازمند نسخه ۴.۳ یا بالاتر آی‌او‌اس برای اجرا است می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات