برنامه لیگ جهانی والیبال: برنامه زمانی بازی ها، نتایج آنلاین و خلاصه ویدیویی مسابقات- زوم اپ

دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
لیگ جهانی والیبال اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید مسابقات جهانی والیبال را دنبال کنید، به‌طور زنده از نتایج باخبر شوید و خلاصه‌ی بازی‌ها را نیز تماشا کنید.
تبلیغات

لیگ جهانی والیبال این روزها در جریان است و به دلیل حضور تیم ملی ایران در این مسابقات، هیجان دوچندانی در بین مردم وجود دارد؛ به‌طوری که حتی اگر طرفدار این رشته‌ی ورزشی نباشید و در طول سال مسابقات آن را پیگیری نکنید، باز هم ممکن نیست که بتوانید از هیجان بازی بگذرید و کانال تلویزیون را تغییر دهید. اپلیکیشن «لیگ جهانی والیبال» یک برنامه کاربردی و شیک برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید به‌طور آنلاین در جریان تمام جزئیات این سری مسابقات قرار بگیرید. تاکنون در زومیت بارها اپلیکیشن‌های فوتبالی را در مناسبت‌هایی همچون جام جهانی، یورو و‌... معرفی کرده‌ایم. این بار به لطف یک تیم برنامه‌نویس ایرانی، شاهد چنین برنامه‌ای برای والیبال هستیم که با نصب آن می‌توانید همیار هوشمندی در رابطه با لیگ جهانی والیبال در اختیار داشته باشید.

اخبار: در این بخش می‌توانید به جدیدترین و مهم‌ترین خبرهای مربوط به مسابقات جهانی والیبال دسترسی داشته باشید. خبرها به شکل منظم و تیتروار به شما نمایش داده می‌شوند که می‌توانید با انتخاب هرکدام، از متن خبر آگاه شوید.

برنامه زمانی مسابقات: در «لیگ جهانی والیبال» شما می‌توانید به برنامه زمانی مسابقات دسترسی داشته باشید و به‌طور دقیق از روز و ساعت انجام بازی‌ها آگاه شوید. با وجود زیرنویس‌های متعددی که در صداوسیما انجام می‌شود و به‌خصوص اطلاع‌رسانی کانال‌های تلگرامی، معمولا بعید است که زمان برقراری یک مسابقه را فراموش کنید؛ با این حال و به‌ویژه برای مسابقات دیگر تیم‌ها، اپلیکیشن «لیگ جهانی والیبال» می‌تواند بسیار مفید و کاربردی ظاهر شود. نکته‌ی جالبی که در این بخش مشاهده کردیم، ترتیب‌بندی بازی‌ها بر اساس تاریخ بود که به کمک آن می‌توانید بازی‌های پیش رو را به ترتیب مشاهده کنید.

نتایج آنلاین: اگر بنا به هر دلیلی قادر به تماشای آنلاین مسابقات نیستید، می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن «لیگ جهانی والیبال» و البته دسترسی به ارتباط اینترنتی، از نتایج آنلاین بازی‌ها باخبر شوید. مسابقات در حال انجام در بخش نتایج آنلاین قرار دارند که در مقابل هر کدام می‌توانید از جزئیات بازی باخبر شوید.

جزئیات آنلاین مسابقه: همان‌طور که گفته شد، در بخش قبلی می‌توانستید نتایج بازی‌های در حال انجام را به‌طور آنلاین دنبال کنید. اگر به دنبال جزئیات بیشتری هستید نیز «لیگ جهانی والیبال» شما را ناامید نخواهد کرد و می‌توانید مواردی همچون تعداد اسپک، سرویس، دفاع، امتیازآورترین بازیکن و‌... را مشاهده کنید.

خلاصه ویدیویی بازی‌ها: اگر طرفدار پروپاقرص والیبال و به‌خصوص از طرفداران متعصب تیم ملی در این مسابقات باشید، مطمئنا آگاهی از نتیجه‌ی بازی شما را راضی نخواهد کرد. اگر چنین است می‌توانید با استفاده از این بخش در «لیگ جهانی والیبال»، خلاصه‌ی بازی‌های انجام‌شده را تماشا کنید تا با وجود آنکه آن را به‌طور زنده ندیده‌اید، در جریان اتفاقات و سطح بازی تیم‌ها قرار بگیرید.

جزئیات بازی‌ها و نتایج: در این بخش می‌توانید به تاریخچه‌ی هر تیم در این سری از مسابقات جهانی دسترسی داشته باشید و از جزئیات بازی‌های انجام‌شده آگاه شوید. برای مثال می‌توانید مشاهده کنید که تیم ایران چند مسابقه را برده یا باخته است یا اینکه در هر مسابقه، ترتیب برد و باخت ست‌ها به چه ترتیب بوده است.

معرفی تیم‌ها و بازیکن‌ها: در این بخش نیز می‌توانید به لیست تیم‌های حاضر در مسابقات و بازیکنان آن‌ها دسترسی داشته باشید و اطلاعات جالبی درباره آن‌ها به دست آورید. برای مثال با مراجعه به پروفایل سعید معروف می‌توانید از مواردی همچون تاریخ تولد، قد و وزن، تیم باشگاهی و‌... مطلع شوید.

- دانلود برنامه از کافه بازار

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات