گزارش زومیت از صبحانه‌ی‌ رایگان تپسی

شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
تپ‌سی قرار است تا ماه رمضان، هر هفته جمعه مشتریانش را سورپرایز کند. این هفته نوبت صبحانه رایگان بود.
تبلیغات

تپ‌سی یکی از اپلیکیشن‌های تاکسی‌ اینترنت در تهران، تا ماه رمضان، روزهای جمعه برای کاربرانش یک سورپرایز با نام «تپ‌سی پرایز» در نظر گرفته است.

امکان جدید تپسی این هفته با همکاری کافه گراف و به‌عنوان صبحانه رایگان انجام شد. بدین صورت که صبح جمعه هر کاربری در تهران می‌توانست با مراجعه به قسمت پرایز و تأیید مبدأ خود، اقدام به سفارش رایگان صبحانه کند.

ما نیز برای آزمایش این امکان تپسی اقدام کردیم تا بتوانیم گزارشی از آن برای مخاطبان سایت زومیت داشته باشیم.

پنجشنبه‌ ۱۴ اردیبهشت حدود ساعت‌ ۱۹ بود که اپلیکیشن تپ‌سی پیامی برای کاربران تهران خود با موضوع «صبح جمعه صبحانه مهمان تپ‌سی باشید» فرستاد. در این پیام مطرح شده‌ بود که باید با انتخاب گزینه تپسی پرایز در اپلیکیشن، مبدأ خود را انتخاب کنید و با انتخاب مقصد دلخواه، صبحانه را رایگان در محل خود دریافت کنید. البته به تعداد محدود این صبحانه اشاره شده بود.

من نیز صبح جمعه از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه برای این کار اقدام کردم؛ اما هنوز سامانه درخواست را نمی‌پذیرفت. به همین خاطر در ساعت‌های ۸ و ۴۵ دقیقه و ۸ و ۵۵ دقیقه، باز برای آزمایش سفارش تلاش کردم؛ اما هنوز درخواست صبحانه آغاز نشده بود.

از ساعت ۹ تلاش من برای دریافت صبحانه رایگان آغاز شد و تا ساعت ۹ و ۲۰ دقیقه برای این کار تلاش کردم که در نهایت توانستم موفق به دریافت این سرویس شوم. برای سفارش ابتدا مبدأ را مشخص کردم و به خاطر خالی نبودن شاخص مقصد، محلی را به‌عنوان مقصد مشخص کردم.

حدود ۹ و ۳۰ دقیقه جمعه با من تماس گرفتند و اعلام کردند که تا یک ساعت دیگر صبحانه را برای من ارسال خواهند کرد. تا ساعت ۱۰ و ۳۵ دقیقه خبری از صبحانه نبود؛ اما با به صدا درآمدن موبایل خود در این ساعت، متوجه رسیدن صبحانه شدم.

روبه‌روی در خانه یک خودروی هیوندای سانتافه توقف کرده بود که فردی با روی خوش پیاده شد و دو بسته صبحانه را به همراه دو آب‌پرتقال طبیعی به من تحویل داد.

تپسی پرایز

صبحانه‌ی تپ‌سی شامل نان و پنیر به همراه خیار، گوجه، سبزی و جوانه گندم بود که در پک مشترک کافه گراف و تپ‌سی قرار داشت. البته آب‌پرتقال طبیعی به‌صورت جداگانه بود و درون پک قرار نداشت. کیفیت صبحانه بسیار خوب بود و در آن از مواد غذایی تازه و خوشمزه استفاده شده بود.

بعد از صرف صبحانه با روابط عمومی تپ‌سی تماس گرفتم تا اطلاعاتی از درخواست و تحویل صبحانه دریافت کنم.

امیرحسن موسوی، مدیر محتوا و روابط عمومی تپسی، در مورد سرویس پرایز توضیح داد: «تپ‌سی در روزهای جمعه باقی‌مانده تا ماه مبارک رمضان هر هفته سورپرایزی برای کاربرانش در نظر گرفته است. این امکان تپ‌سی پرایز نام دارد.»

او ادامه داد: «امروز بیش از ۵۰ هزار درخواست برای صبحانه داشتیم و ناوگان ما برای ارائه سرویس صبحانه ظرفیت محدودی داشت؛ در نتیجه توانستیم با تپسی پرایز در خدمت بخشی از کاربران خود باشیم. امیدواریم در جمعه‌های آینده بتوانیم در خدمت بقیه کاربران عزیز تپسی باشیم.»

تپ‌سی پیش از این علاوه بر تخفیف‌ها و سفرهای رایگان شخصی، در تهران و اصفهان جمعه‌های رایگان برگزار کرده بود و دیروز نیز این جمعه‌ی رایگان اختصاص به کاربران کرجی داشت. نظر شما در مورد این اقدام تپ‌سی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات