OnePlus 5 نام پرچمدار جدید وان پلاس خواهد بود

شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مسئولان وان‌ پلاس تأیید کردند که پرچمدار جدیدشان تابستان امسال و با نام وان‌پلاس 5 از راه خواهد رسید.
تبلیغات

وان‌پلاس یکی از بازیگران مورد احترام دنیای گوشی‌های هوشمند است که با محصولات پرچمدار و ارزان خود در سال‌های اخیر نظرهای بسیاری را به خود جلب کرده است. پس از گمانه‌زنی‌های فراوان، بالاخره وان‌پلاس نام OnePlus 5 را برای پرچمدار جدیدش تأیید کرد. این گوشی احتمالا تابستان برای عرضه آماده باشد.

نکته‌ای که در مورد این نام‌گذاری شاید عجیب به نظر برسد، عدم استفاده از نام وان پلاس ۴ است. وان‌پلاس پس از موفقیت‌های دو گوشی وان‌پلاس ۳ و وان‌پلاس ۳‌ تی نمی‌خواهد موفقیت‌هایش را با عدد ۴ خراب کند. در چین، سرزمین تولد وان‌پلاس، عدد ۴ به معنی مرگ است. شاید این تصمیم از دید بسیاری از افراد غیر منطقی به نظر برسد؛ اما به نظر می‌رسد وان‌پلاس تصمیم خود را گرفته است.

وان پلاس 5

این تصویر، طرح مفهومی است

وان‌پلاس هنوز مورد دیگری در مورد پرچمدار جدیدش تأیید نکرده است؛ با این حال شایعات در مورد این محصول، اطلاعات جالبی در اختیار ما می‌گذارند. این گوشی احتمالا به اسنپدراگون ۸۳۵ و ۸ گیگابایت رم (حداقل در یکی از مدل‌ها) مجهز خواهد شد. حداقل یکی از مدل‌های وان‌پلاس ۵ از ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره خواهد برد. شایعات از استفاده‌‌ی وان‌پلاس از دوربین دوگانه ۲۳ مگاپیکسلی در پشت پرچمدار آینده‌اش خبر می‌دهند؛ البته هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

شما از پرچمدار جدید وان‌پلاس چه انتظاراتی دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات