تصاویر جدید سایز بزرگتر آیفون 8 در مقایسه با آیفون 7 را نشان می‌دهند

پنج‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تصویر رندر جدید منتشر شده منتسب به آیفون ۸ نشان از این دارد که سایز این گوشی در مقایسه با آیفون ۷ بزرگ‌تر و در مقایسه با آیفون ۷ پلاس کوچک‌تر است.
تبلیغات

تصویر رندر جدید منتشر شده از آیفون ۸ اطلاعات تازه‌ای را از این گوشی هوشمند به دست می‌دهد. براساس تصاویر جدید، آیفون ۸ در مقایسه با آیفون ۷ سایز بزرگ‌تری دارد و در مقایسه با آیفون ۷ پلاس کوچک‌تر است. در واقع باید به این نکته اشاره کرد که آیفون ۸ سایزی بین آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس دارد.

تصاویر رندر جدید توسط بنجامین گسکین، فاش کننده‌ی نام آشنای محصولات اپل منتشر شده است. گسکین همچنین نمونه‌های ساختگی از آیفون ۸ را نیز ارائه کرده و مدعی است که ابعاد این نمونه‌های ساختگی براساس اطلاعاتی است که توسط یکی از کارکنان کارخانه‌ی تولید آیفون که از طراحی نسل جدید پرچمدار آیفون خبر داشته، دریافت شده است.

وی در تصاویر رندر خود آیفون ۸ را در کنار آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس قرار داده است. همانطور که در تصویر زیر نیز مشاهده می‌کنید، آیفون ۸ در مقایسه با آیفون ۷ بزرگ‌تر و در مقایسه با آیفون ۷ پلاس سایز کوچک‌تری دارد.

رندر آیفون 8

براساس اطلاعات ارائه شده ابعاد آیفون ۸ اپل ۱۴۳.۵۹ در ۷۰.۹۴ در ۷.۵۷ میلی‌متر است، حال آنکه ابعاد این آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس به ترتیب ۱۳۸.۳ در ۶۷.۱ در ۷.۱ میلی‌متر و ۱۵۸.۲ در ۷۷.۹ در ۷.۳ میلی‌متر است.

رندرهای گسکین با بسیاری از شایعات و اخباری که تا به امروز درباره‌ی آیفون ۸ منتشر شده همخوانی دارد. برای مثال می‌توان به حذف کلید فیزیکی هوم و پوشش بخش بزرگی از پنل جلوی گوشی با استفاده از نمایشگر اشاره کرد. در پشت گوشی نیز شاهد تغییر چینش دوربین دوگانه از حالت افقی به حالت عمودی هستیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات