تصاویر منتسب به آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی اپل فاش شد

سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵
مطالعه 4 دقیقه
تصاویر جدیدی از آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی اپل فاش شده که نشان‌دهنده‌ی رقابت شانه‌به‌شانه‌ی اپل با تبلت سرفیس پرو مایکروسافت است.
تبلیغات

با وجود این‌که شرکت اپل در ابتدا سعی در نادیده گرفتن فرم فکتور ۲ در ۱ داشت و حتی به‌صورت طعنه‌آمیزی به نسل اول تبلت سرفیس نگاه می‌کرد، اما در حال حاضر شرکت مایکروسافت و اپل به‌صورت شانه‌به‌شانه در بازار رایانه‌های ۲ در ۱ در حال رقابت هستند. زومیت را همراهی کنید.

مقاله‌های مرتبط:

    زمان عرضه‌ی رقیب سرسخت سرفیس مایکروسافت از سوی اپل بسیار نزدیک است. مطابق با اطلاعات منتشرشده از منابع مختلف، اپل در کنفرانس WWDC 2017 اقدام به رونمایی از یک آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی جدید خواهد کرد که دارای مجموعه‌ای از بهبودهایی مانند حاشیه‌ی کمتر و طراحی جدید خواهد بود.

    آیپد پرو 10.5 اینچ

    امروز تصاویر و رندرهای جدید منتسب به آیپد پرو منتشر شد که می‌توان با مشاهده‌ی آن‌ها تصویری ذهنی از مدل‌های جدید آیپد اپل که در کنفرانس WWDC 2017 رونمایی می‌شود، داشت. با توجه به تصاویر، اپل در نظر دارد یک صفحه نمایش ۱۰.۵ اینچی را درون شاسی اصلی آیپد ۹.۷ اینچی قرار دهد.

    تصاویر توییت شده به‌وسیله‌ی کاربر ShaiMizrachi و آشکار شدن قاب آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی آن، نشان می‌دهد که مدل جدید آیپد اندکی بزرگ‌تر از نسخه‌ی فعلی خواهد بود؛ به این صورت که با وجود صفحه نمایش بزرگ‌تر، ابعاد کلی دستگاه تقریبا یکسان است.

    آیپد پرو 10.5 اینچ

    دکمه‌ی هوم می‌ماند

    مطابق با برآوردهای منتشرشده در وب‌سایت آی‌دراپ نیوز، حاشیه‌ی کناری آیپد پرو آتی شرکت اپل به ۷ میلی‌متر کاهش  خواهد یافت و حاشیه‌ی بالا و پایین صفحه نمایش آن ۱۹ میلی‌متر خواهد بود. به علاوه، طبق تصویر شماتیک منتشرشده در وب‌سایت 9to5mac که پس از افشا شدن قاب آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی منتشر شد، اندازه‌ی مدل جدید آیپد پرو برابر ۲۵۷ در ۱۷۹ در ۶.۴ میلی‌متر است.

    ابعاد آیپد پرو 10.5 اینچ

    از دیگر ویژگی‌های مربوط به آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی می‌توان به دکمه‌ی هوم معمولی اشاره کرد که شرکت اپل در حال حاضر آمادگی لازم برای حذف آن را ندارد. طبق شایعات قرار است که دکمه‌ی هوم در آیفون 8 به پشت صفحه نمایش منتقل و با آن ادغام شود. علاوه بر دکمه‌ی هوم، آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی مجهز به ۴ بلندگو است که دو عدد از آن در بخش بالایی و دو اسپیکر باقی‌مانده در پایین آیپد پرو قرار خواهند داشت. آیپد پرو جدید همچنین دارای دو میکروفون خواهد بود که یکی از آن‌ها در پشت دستگاه و دیگری در بخش جلویی آن قرار خواهد گرفت.

    آیپد پرو 10.5 اینچ

    به علاوه، انتظار می‌رود اپل در کنفرانس WWDC17 از یک کیبورد بهبودیافته‌ی جدید و یک قلم به‌روزرسانی شده به‌منظور نزدیکی بیشتر به لوازم جانبی معرفی‌شده در مراسم معارفه‌ی سرفیس مایکروسافت، رونمایی به عمل آورد.

    آیپد پرو 10.5 اینچ

    آیپد پرو جدید اپل طی چند روز آینده و در تاریخ ۱۵ خرداد پرده‌برداری و پیش‌خرید آن در مدت کوتاهی بعد از مراسم یا در اواخر ماه خرداد (ژوئن) برای کاربران فراهم خواهدشد. اولین واحد از آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی در ماه شهریور (جولای) به فروش خواهد رسید.

    آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی اپل را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا مایل به خرید آن هستید؟

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات