اسنشال از Ambient OS برای بلندگوی هوشمندش رونمایی کرد

سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
استارتاپ اسنشال که امروز از اولین محصولات خود شامل اسنشال فون و اسنشال هوم رونمایی کرده است، Ambient OS را به‌عنوان سیستم‌عامل بلندگوی هوشمند اسنشال هوم معرفی کرد.
تبلیغات

استارتاپ اسنشال که توسط اندی رابین بنیان گذاشته شده است، روز بسیار به‌یادماندنی را پشت سر می‌گذارد؛ چراکه امروز از گوشی اسنشال هوم در کنار بلندگوی هوشمند اسنشال هوم رونمایی کرد. اسنشال فون یک گوشی اندروید ماژولار رده بالا است که از نمایشگری بدون لبه با مشخصات فنی بالا بهره می‌برد و اسنشال هوم،  بلندگوی هوشمند این کمپانی است که از وجود نمایشگر و همچنین سیستم عامل Ambient OS بهره می‌برد.

اسنشال اعلام کرده که Ambient OS با هدف فعال کردن خانه‌ی شما توسعه یافته است. این سیستم‌عامل قادر است با شناسایی ساختار منزل شما در کنار ساکنان و همچنین انواع سرویس‌ها و ابزارهای هوشمندی که مورد استفاده قرار می‌گیرد، تجربه‌ای بهتر از سکونت در یک خانه‌ی هوشمند را رقم بزند. با استفاده از API توسعه‌یافته برای Ambient OS، می‌توان از ویژگی‌های متعدد این پلتفرم استفاده کرد. برای مثال در صورتی که تایمری را روی این بلندگو تنظیم کرده باشید، می‌توانید فلاش زدن تمام چراغ‌های منزل را در زمان تمام شدن زمان تایمر تنظیم کنید و از این طریق کاملا از زمان مورد نظر آگاهی پیدا کنید.

اسنشال اعلام کرده است که Ambient OS  و اسنشال هوم بسیار امن هستند؛ چراکه این بلندگوی هوشمند مبتنی بر سرویس‌های ابری نیست و تمام پردازش‌ها و اطلاعات درون خود این بلندگوی هوشمند انجام می‌پذیرد. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، اسنشال هوم در صورت نیاز، از شبکه‌ی داخلی استفاده می‌کند و خبری از استفاده از سرویس‌های پردازشی ابری در آن نیست که از این‌رو اطلاعات کاربر در منزل وی باقی می‌ماند.

همچنین سیستم عامل Ambient OS با پیش‌بینی رفتار کاربران، به‌صورت خودسر اقدامی انجام نمی‌دهد و از طریق ارائه‌ی پیشنهاد، انجام کارهای مختلف را به تصمیم کاربر واگذار می‌کند. هنوز اطلاعات چندان زیادی در خصوص جزئیات این سیستم‌عامل در دست نیست و مشخص نیست که این سیستم عامل جدید و بلندگوی هوشمند اسنشال چه توانایی‌های دیگری به همراه دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات