بلندگوی هوشمند اسنشال هوم توسط استارتاپ اندی رابین رونمایی شد

سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
استارتاپ اندی رابین که اسنشال نام دارد، دقایقی پیش از بلندگوی هوشمند اسنشال هوم رونمایی کرد.
تبلیغات

استارتاپ اسنشال (Essential) که توسط اندی رابین تأسیس شده است، در آستانه‌ی رونمایی از گوشی هوشمند بدون حاشیه‌ی خود، از بلندگوی هوشمند اِسنشال هوم رونمایی کرد. اِسنشال هوم از وجود دستیار صوتی هوشمند اختصاصی خود بهره می‌برد که به یک نمایشگر خودکار مجهز است. این بلندگوی هوشمند را می‌توان با یک سؤال، لمس نمایشگر یا حتی یک ژست حرکتی فعال کرد. اسنشال بلندگوی هوشمند خود را نوع جدیدی از این نوع محصولات خوانده است که سعی دارد عنان بازار در این حوزه را در دست بگیرد.

اسنشال هوم این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا موزیک را کنترل کنند، سؤالات متداول را بپرسند، تایمر ساعت را تنظیم کنند یا حتی چراغ‌های خانه را پس از ارتباط با این بلندگو کنترل کنند. هرچند تمام این قابلیت‌ها در گوگل هوم و اکوی آمازون وجود دارند، اما اسنشال مدعی شده است که این قابلیت‌ها را با کیفیت بسیار بهتری در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

از نظر ظاهری این بلندگوی هوشمند شبیه اکوی آمازون و گوگل هوم است؛ هر چند ظاهر این بلندگو جزئیات ظاهری محصولات آمازون و گوگل را ندارد. دستیار صوتی هوشمند اسنشال سعی ندارد با انجام کارهای خارق‌العاده نظیر پیش‌بینی نیازهای کاربران، نظر کاربران را با وجود رقبا جلب کند.

هنوز مشخص نیست که اسنشال هوم چه زمانی راهی بازار خواهد شد. این استارتاپ رندرهایی از نمونه‌ی مفهومی این بلندگوی هوشمند منتشر کرده است که تا حدودی ظاهر آن را نمایش می‌دهند. با وجود اینکه اسنشال هوم معرفی شده، اما جزئیاتی از مشخصات فنی، قیمت و تاریخ عرضه ارائه نشده است. همچنین مشخص نیست که این بلندگو از چه پلتفرم‌ها و اکوسیستم‌هایی پشتیبانی خواهد کرد. اسنشال هوم از سیستم عامل اختصاصی Ambient OS بهره می‌برد که توسط خود اسنشال توسعه یافته است.

باید دید  آیا اسنشال در مراسم خود که بامداد چهارشنبه برگزار خواهد شد، جزئیات بیشتری از این محصول ارائه خواهد کرد یا خیر؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات