گلکسی اس 8 دو برابر سریع‌تر از اس 7 فروش می‌رود

سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
آمارهای سامسونگ نشان از این دارند که گلکسی اس ۸ دو برابر سریع‌تر از گلکسی اس ۷ این کمپانی به فروش می‌رود.
تبلیغات

به‌جرئت می‌توان گفت گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس دو دستگاه از بهترین گوشی‌های هوشمندی هستند که توسط سامسونگ رونمایی و راهی بازار شده‌اند. براساس آمارهای ارائه‌شده توسط سامسونگ، گلکسی اس ۸ رکورد فروش این کمپانی را که متعلق به گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج بود، شکسته است.

هرچند سامسونگ به‌صورت رسمی اعداد و آمار مربوط به گلکسی اس ۸ را ارائه نکرده است؛ اما سخنگوی این کمپانی اطلاعاتی ارائه کرده که نشان از فروش بسیار بالای گلکسی اس ۸ دارد. سخنگوی سامسونگ در گفتگو با Investor این‌چنین اظهار نظر کرده است:

دو نسل پیشین پرچم‌داران سامسونگ که شامل گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۶ بود، موفق شده بودند آمار فروش ۱۰ میلیون دستگاه در طول ۷۴ تا ۷۵ روز کسب کنند؛ حال آنکه گلکسی اس ۸ تنها توانسته است در طول نیمی از این زمان به چنین آمار فروشی دست پیدا کند.

سامسونگ پس از رونمایی گلکسی اس ۸ در ۷ آوریل سال جاری میلادی، پیش‌فروش محصولش در کشور کره را آغاز کرد. دو روز پس از آغاز پیش‌فروش، اعلام شد که نزدیک به ۵۵۰ هزار دستگاه از گوشی‌های هوشمند جدید به فروش رفته‌اند. در ۱۸ آوریل، سامسونگ اعلام کرد که میزان پیش‌فروش گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس از مرز یک میلیون دستگاه نیز عبور کرده است. برآوردهای انجام‌شده پس از فروش گلکسی اس ۸ در کشور کره، نشان از این دارند که سامسونگ نزدیک به ۶۰ درصد بازار کره را دراختیار دارد.

تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند که گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در مجموع به فروش ۵۰.۴ میلیون دستگاه تا پایان سال جاری میلادی دست پیدا خواهد کرد؛ هرچند شاید انتظار سامسونگ، رسیدن به عدد بسیار بزرگ‌تری برای فروش پرچم‌داران سال جاری خود باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات