ال جی جی 7 به پردازنده اسنپدراگون 845 مجهز خواهد شد

دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
در جدید‌ترین گزارش مربوط به پرچم‌دار آینده‌ی ال‌جی یعنی جی ۷، استفاده این شرکت از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام به چشم می‌خورد.
تبلیغات

به‌تازگی منابع خبری از عرضه‌ی پرچم‌دار آینده‌ی ال‌جی یعنی جی 7 با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ خبر می‌دهند. پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ قرار است پرچم‌دار پردازنده‌های سال ‌آینده‌ی کوالکام باشد. طبق این گزارش، ال‌جی و کوالکام از اوایل ماه جاری میلادی همکاری خود را برای توسعه پردازنده‌ی نسل جدید پرچم‌داران ال‌جی شروع کرده‌اند.

با توجه به انتقادات فراوانی که از پردازنده‌ی نسل کنونی پرچم‌دار ال‌جی یعنی جی ۶ وجود داشت، چنین تصمیم هوشمندانه‌ای از سوی ال‌جی یک حرکت مثبت ارزیابی می‌شود. متأسفانه ال‌جی در جی ۶ به‌جای استفاده از اسنپدراگون ۸۳۵ به‌عنوان آخرین پرچم‌دار کوالکام، از پردازنده‌ی سال گذشته‌ی این شرکت یعنی اسنپدراگون ۸۲۱ استفاده کرد. این غول کره‌ای برای عرضه‌ی زودتر پرچم‌دارش از پردازنده‌ای ضعیف‌تر نسبت به رقبای سنتی خود استفاده کرده است. شاید ال‌جی مسئله‌ی کمبود پردازنده‌‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ به دلیل سفارش بالای سامسونگ برای گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس را در تصمیم خود مد نظر قرار داده است. کوالکام هنوز نام «اسنپدراگون ۸۴۵» را برای پرچم‌دار پردازنده‌های سال آینده‌ی خود تأیید نکرده است. کوالکام توسعه‌ی پرچم‌دار جدیدش را آغاز کرده است و مرحله‌ی تولید آزمایشی آن در جریان است. گزارش‌های منتشرشده در مورد اسنپدراگون ۸۴۵ حاکی از آن هستند که غول عرصه‌ی نیمه‌هادی‌ها فرآیند ۷ نانومتری را برای پرچم‌دار جدیدش انتخاب کرده است.

یکی دیگر از گوشی‌های مورد انتظار کره‌ای‌ها نسل جدید سری V ال‌جی است که با نام وی ۳۰ شناخته می‌شود. اخیرا رندری منتسب به وی ۳۰ توسط ایوان بلس منتشر شده است که نمایشگر دوم کشویی در آن خودنمایی می‌کند. این گوشی به‌احتمال فراوان اواخر تابستان معرفی و به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ مجهز خواهد شد.

نظر شما در مورد استفاده‌ از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ در ال‌جی‌ جی ۶ چیست؟ از پرچم‌دار آینده‌ی ال‌جی چه انتظاراتی دارید؟  

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات