خاموش کردن اعلان وای فای عمومی در اندروید

یک‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اگر در طول مسیر حرکت خود، مکررا اعلان‎هایی مبنی بر پیدا کردن شبکه وای‌فای از دستگاه اندرویدی خود دریافت می‎کنید، با این آموزش ساده از اعلان‎های آزاردهنده راحت خواهید شد.
تبلیغات

اگر زمانی که در بیرون از منزل به یک شبکه باز وای‌فای نزدیک باشید، دستگاه اندرویدی آن را به شما اعلام می‎کند. البته زمانی که می‌خواهید در یک کافی‌شاپ، به اینترنت وصل شوید و از آن استفاده کنید؛ این موضوع مفید است. ولی اگر از مکانی که هات‎اسپات خود را فعال کرده، عبور ‎کنید؛ دیگر این اعلام، آزاردهنده خواهد بود. اگر با چنین هشدارهای مواجه شده‎اید، بهتر این است آن را غیر فعال کنید.

این اعلام یکی از قابلیت‎هایی است که در اندروید گنجانده شده است؛ اما به نظر می‎رسد بسته به شرکت سازنده گوشی، متفاوت باشد. حال برای قطع این اطلاع‌رسانی باید ابتدا، به قسمت تنظیمات گوشی خود بروید و روی قسمت بی‎سیم (Wi-Fi) کلیک کنید.

اعلان وای فای اندروید

سپس آیکون چرخ‎دنده در بالا، سمت راست صفحه را لمس کنید.

تنظیمات اعلان وای فای اندروید

گزینه Network Notification را در حالت غیر فعال قرار دهید.

قطع اعلان وای فای عمومی اندروید

از حالا به بعد، زمانی که دستگاه شما یک شبکه وای‌فای عمومی پیدا کند، اعلانی دریافت نخواهید کرد. البته به این معنی است که شما خودتان باید به‌طور دستی شبکه‎های وای‌فای در اطرافتان را چک کنید. اما حداقل فایده، این است که از شر پیغام‎های کلافه کننده‎ی در طول مسیر خلاص می‌شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات