تصاویر تبلیغاتی جدیدی از گوشی موتو زد 2 پلی فاش شد

یک‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
عکس‌های جدیدی از گوشی‌ موتو زد ۲ پلی فاش شده است که با توجه به آن، زمان معرفی این محصول احتمالا یکم ژوئن (۱۱ خرداد) خواهد بود.
تبلیغات

موتورولا قصد دارد امسال چند گوشی هوشمند میان‌رده و چند گوشی‌ رده‌بالای جدید معرفی کند. برخی از مورد انتظارترین و جذاب‌ترین گوشی‌های موتورولا که در سال جاری معرفی خواهند شد، از اعضای خانواده‌ی موتو زد ۲ هستند. اخیرا تصاویری از گوشی‌ موتو زد ۲ پلی توسط یکی از افشاگران اخبار فناوری به نام رونالد کوانت منتشر شده است.

با توجه به تصاویر یادشده، پنل جلویی گوشی هوشمند موتو زد ۲ پلی در سه رنگ در دسترس مشتریان خواهد بود؛ سفید-طلایی، مشکی-خاکستری و سفید-نقره‌ای. به نظر می‌رسد این عکس‌ها بخشی از رندرهای مطبوعاتی رسمی موتو زد ۲ پلی باشند. در واقع رندرهای مورد بحث در قالب یک تیزر تبلیغاتی به نمایش درآمده‌اند که در آن به تاریخ یکم ژوئن (۱۱ خرداد) اشاره شده و احتمالا این تاریخ، زمان رونمایی از محصول یادشده است.

متن درج‌شده روی تیزر تبلیغاتی موتو زد ۲ پلی به زبان اسپانیایی است و ترجمه آن بدین شرح است: «شما به مراسم معرفی نسل بعدی خانواده‌ی موتو دعوت شده‌اید.» اما مسلما گوشی‌های جدید موتورولا در سایر کشورهای نیز معرفی خواهند شد. با توجه به تصاویری که قبلا از موتو زد ۲ پلی فاش شده است، این محصول از یک دکمه‌ی فیزیکی هوم در پنل جلویی بهره خواهد برد که سنسور اثر انگشت با این دکمه یکپارچه‌سازی شده است.

ویژگی‌های فنی این گوشی هوشمند نیز به‌تازگی توسط تست‌های بنچمارک‌های مختلف مشخص شده است. انتظار می‌رود این محصول به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۲۶ مجهز شود. باید اشاره کنیم که این تراشه شامل هشت هسته‌ی پردازشی است. موتو زد ۲ پلی همچنین از ۴ گیگابایت رم و یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد. لازم به ذکر است که ظرفیت باتری این دستگاه نسبت به نسل قبلی‌اش یعنی موتو زد پلی کمتر شده است. برای مقایسه بد نیست اشاره کنیم موتو زد پلی که سال گذشته معرفی شد، به یک باتری با ظرفیت ۳۵۱۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز بود.

moto z2 play

موتورولا برای باریک‌تر کردن گوشی هوشمند موتو زد ۲ پلی تصمیم گرفته است ظرفیت باتری آن را کاهش دهد و در واقع از یک باتری کوچک‌تر در این محصول استفاده کند. نمایشگر این دستگاه ۵.۵ اینچی است و رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل ارائه می‌دهد. گفته‌ می‌شود حافظه‌ی داخلی این گوشی هوشمند ۶۴ گیگابایت در نظر گرفته شده است و علاوه بر این، امکان استفاده از کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی نیز برای کاربران وجود دارد.

نمایشگر موتو زد ۲ پلی از جنس شیشه‌ی 2.5D خواهد بود و دوربین جلویی آن ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است که امکان فیلم‌برداری با کیفیت فول اچ‌دی را فراهم می‌کند. دوربین پشتی این محصول ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود. این گوشی به‌صورت پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۷.۱.۱ نوقا را اجرا می‌کند. سال گذشته موتورولا گوشی هوشمند موتو زد و موتو زد فورس را پیش از گوشی موتو زد پلی معرفی کرد؛ اما به نظر می‌رسد این شرکت امسال در روند معرفی نسل جدید این محصولات تغییراتی اعمال کرده است. 

نظر شما در این مورد چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات