تصویر رندری منتسب به وی 30 ال جی فاش شد

یک‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ایوان بلس تصویر رندری منتسب به وی ۳۰ ال جی فاش کرده است که ظاهر این گوشی هوشمند را نمایش می‌دهد.
تبلیغات

ال‌جی از سال ۲۰۱۵ سری جدیدی از گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود را با نام سری V رونمایی و راهی بازار کرد. این سری گوشی‌ هوشمند که با معرفی وی ۱۰ پا به عرصه گذاشت، قیمت بیشتری در مقایسه با پرچم‌داران سری جی دارد. وی ۱۰ از وجود یک نمایشگر دوم در بالای نمایشگر اصلی بهره می‌برد که وظیفه‌ی نمایش اعلان‌ها را بر عهده دارد. ال‌جی در نسل بعدی یا همان وی ۲۰ این نمایشگر را بیش از پیش بهبود داد. حال ایوان بلس در فاصله‌ی چند ماه مانده به رونمایی از نسل بعدی سری وی که با نام وی ۳۰ شناخته خواهد شد، رندری منتسب به این گوشی هوشمند منتشر کرده است.

وی 30 ال جی

ایوان بلس در توییت خود به این نکته اشاره کرده است که به‌احتمال زیاد نسخه‌ی نهایی وی ۳۰ ال‌جی از ظاهر متفاوتی با نسخه‌ی کنونی برخوردار خواهد بود. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، وی ۳۰ احتمالا ساختاری نظیر بلک‌بری پریو خواهد شد که البته نمایشگر لمسی جای کیبورد فیزیکی را در آن گرفته است. با توجه به تصویر بالا می‌توان دید که بخش مربوط به نمایش وضعیت آب‌وهوا و ساعت نیز به بخش پایین نمایشگر اصلی انتقال یافته که در واقع بخشی از نمایشگر دوم است.

وی 30 ال جی

همان‌طور که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید، نمایشگر دوم که زیر نمایشگر اصلی قرار دارد و به‌صورت کشویی بیرون می‌آید، کاربردهای مختلفی دارد و می‌توان انواع کنترل‌ها یا کیبورد (بنا بر اپلیکیشن در حال اجرا) را به کاربر نمایش دهد. باید دید آیا وی ۳۰ ال‌جی با همین شکل و ظاهر راهی بازار خواهد شد؟ به نظر شما استفاده از نمایشگر دوم در حالت کشویی می‌تواند ایده‌ی خوبی برای وی ۳۰ باشد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات