نتیجه نظرسنجی: کاربران زومیت اچ تی سی یو 11 را ناجی تایوانی‌ها می‌دانند

جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
نتیجه نظرسنجی زومیت نشان از این دارد که اچ تی سی یو ۱۱ به اعتقاد زومیتی‌ها ناجی کمپانی تایوانی خواهد بود.
تبلیغات
مقاله‌های مرتبط:

با توجه به اینکه اچ‌تی‌سی در اواخر اردیبهشت‌ماه اقدام به رونمایی از اچ‌تی‌سی یو ۱۱ کرد، در نظرسنجی این هفته‌ی زومیت از شما کاربران گرامی خواستیم نظر خود را در مورد اینکه آیا این گوشی می‌تواند وضعیت وخیم تایوانی‌ها را بهبود بخشد، با ما در میان بگذارید.

اچ‌تی‌سی با عرضه‌ی سری یو و مخصوصا یو ۱۱ در سال جاری میلادی، زبان طراحی متفاوتی را به کار گرفته است که البته موافقان و مخالفانی نیز دارد. این گوشی هوشمند با به‌کارگیری بدنه‌ی فلزی صیقلی، هرچند ظاهر بسیار چشم‌نواز و زیبایی دارد؛ اما برای کاربرانی که نسبت به وجود اثر انگشت روی گوشی حساسیت دارند، اصلا مناسب نیست.

نظرسنجی زومیت

در نظرسنجی این هفته‌ی زومیت ۳۲۰۴ نفر شرکت کردند که ۲۲۱۸ نفر (۶۹ درصد) معتقدند یو ۱۱ وضعیت وخیم اچ‌تی‌سی در بازار گوشی‌هوشمند را بهبود خواهد بخشید. در مقابل، ۹۸۶ نفر (۳۱ درصد) این گوشی را هم دوای درد اچ‌تی‌سی نمی‌دانند. باید دید آیا تایوانی‌ها می‌توانند با بهره‌گیری از این گوشی به رقابت با پرچم‌دارانی بپردازند که تقریبا حاشیه را از طراحی خود حذف کرده‌اند یا خیر؟ برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد یو ۱۱، می‌توانید بررسی این گوشی در زومیت را مطالعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات