سونی تا آخر سال ۲۰۱۷ دو گوشی پرچمدار عرضه می‌کند

شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱
مطالعه 3 دقیقه
سونی اخیرا در کنفرانس سرمایه‌گذاران در توکیو، اطلاعات جامعی در مورد استراتژی‌های جدید خود برای بازگشت به سوددهی و عرضه محصولات بیشتر، منتشر کرد.
تبلیغات

کمپانی سونی روز سه‌شنبه در کنفرانس سرمایه‌گذاران در توکیو، اعلام کرد که تا پایان سال جاری دو پرچمدار اندروید دیگر عرضه خواهد کرد. سونی در این کنفرانس، تمام جنبه‌های کسب‌وکار خود را پوشش داد که انتظار می‌رود با اجرای آن‌ها، دستیابی به سوددهی برای این شرکت در سال مالی ۲۰۱۸ میسر شود. یکی از بخش‌هایی که سونی در این کنفرانس به‌خوبی روی آن مانور داد، بخش گوشی‌ هوشمند این شرکت بود که به لطف در پیش گرفتن یک استراتژی مؤثرتر در تولید محصولات، اخیرا به سوددهی بازگشته است. علاوه بر این سونی تأیید کرد که برنامه عرضه‌ی دو گوشی هوشمند در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ دارد؛ اما جزئیات بیشتری در مورد آن‌ها فاش نکرد.

با توجه با اینکه هنوز نحوه‌ی عرضه‌ی رسمی اکسپریا ایکس‌زد پریمیوم در اکثر نقاط جهان مشخص نشده است، هنوز روشن نیست که گوشی‌های هوشمند بعدی این شرکت، از این سری هستند یا خیر. این شرکت معمولا گوشی‌های برند اکسپریا را در نمایشگاه IFA برلین که امسال یکم سپتامبر برگزار می‌شود، رونمایی می‌کند. بنابراین احتمال می‌رود که حداقل یکی از گوشی‌های بعدی سونی را در این کنفرانس مشاهده کنیم. با عرضه‌ی گسترده‌ی اکسپریا ایکس‌زد پریمیوم در اواسط سال جاری، احتمال می‌رود دو محصول آتی سونی مستقیما در رقابت با آن قرار گیرند و به همین علت احتمالا سونی آن‌ها را به‌عنوان یک خط پرچمدار دیگر عرضه خواهد کرد؛ شیوه‌ای که بسیاری از تولیدکنندگان مطرح دیگر نظیر سامسونگ و هواوی نیز در حال حاضر آن را به کار می‌بندند.

Xperia Product Portfolio

سونی در استراتژی جدید خود، در سال جاری از تولید مدل‌های میان‌رده دست کشیده و تمرکز خود را بر ساخت مدل‌های پرچمدار قرار داده است.

سونی اخیرا وقفه‌ی بسیار زیادی بین رونمایی از محصولات خود و عرضه‌ی آن‌ها به بازار قرار می‌دهد؛ برای مثال این شرکت ماه‌ها پیش از عرضه‌ی اکسپریا ایکس‌زد پریمیوم در بازار، آن را در کنفرانس جهانی موبایل در ماه مارس رونمایی کرد. با توجه به این مسئله و درحالی‌که دو پرچمدار جدید سونی به‌احتمال زیاد تا پیش از نمایشگاه IFA ۲۰۱۷ رونمایی نخواهند شد، احتمالا برای خرید آن‌ها تا فصل تعطیلات باید منتظر باشیم؛ زمانی که معمولا برای سازندگان موبایل، فصل پرسودی بوده است.

علاوه بر این، انتظار می‌رود این سازنده‌ی مطرح محصولات الکترونیکی به‌زودی استفاده از نمایشگرهای OLED را نیز آغاز کند. سونی اخیرا اطلاعاتی درباره‌ی عرضه‌ی دستگاهی با نسبت تصویر ۱۸:۹ ارائه کرده است؛ با این حال هنوز مشخص نیست که این مسئله با عرضه‌ی دستگاه‌های پیشرفته‌ی اکسپریا رخ خواهد داد یا باید انتظار تغییرات مهمی در طراحی داشته باشیم. جزئیات بیشتر در مورد خط تولید محصولات آینده این شرکت و تمرکز آن‌ بر محصولات پرچمدار، احتمالا در ماه‌های آینده فاش خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات