سامسونگ آپدیتی برای رفع مشکلات ارتباطی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس منتشر کرد

یک‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در ارتباط از طریق بلوتوث دارای مشکلاتی هستند. اکنون سامسونگ با انتشار یک آپدیت درصدد برطرف کردن این مشکلات است.
تبلیغات

سامسونگ در حال انتشار یک آپدیت برای گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس با منطقه امارات متحده عربی است. این آپدیت شامل پچ امنیتی ماه جاری اندروید و رفع تعداد زیادی باگ است. یک باگ عجیب در گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس وجود دارد که باعث ریستارت شدن این دستگاه‌ها در حین اتصال به اسپیکر پرتابل و پخش موزیک از طریق بلوتوث می‌شود. اکنون در این آپدیت اتصالات بلوتوث بهبود یافته و باگ‌های زیادی در این نوع اتصال برطرف شده است. در تصاویر زیر می‌توانید جزئیات این آپدیت را مشاهده کنید.

galaxy s8 update
galaxy s8 update

جالب است بدانید که این آپدیت از لحاظ حجم مشابه آپدیتی است که هفته‌ی گذشته برای این دو گوشی هوشمند در منطقه هندوستان منتشر شد؛ اما به نظر می‌رسد جزئیات و محتویات این دو آپدیت با یکدیگر متفاوت هستند. از دیگر تغییرات این آپدیت می‌توان به رفع باگ‌هایی در استفاده از  کارت میکرو اس‌دی و آپدیت نرم‌افزار دوربین این دو پرچم‌دار سامسونگ اشاره کرد.

انتشار این آپدیت را برای گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس خود از قسمت آپدیت گوشی هوشمند بررسی کنید و در صورت وجود، آن‌ را دانلود و نصب نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات