سامسونگ ساخت صفحات اولد را برای آیفون 9 دو برابر می‌کند

چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ دیسپلی تامین صفحات اولد پرچمداران سال بعد اپل را بر عهده گرفت.
تبلیغات

طبق یک گزارش منتشر شده، سامسونگ دیسپلی یک قرارداد در راستای تامین نمایشگرهای پرچمدار سال بعد اپل با این شرکت به امضا رسانده است. آخرین قرارداد بین این دو شرکت مربوط به تامین صفحه نمایش‌های آیفون ۸ است، که طی آن سامسونگ دیسپلی وظیفه تامین ۸۰ میلیون صفحه نمایش اولد را برعهده دارد. در این قرارداد تعداد صفحات اولد تامین شده از سوی سامسونگ دیسپلی ۱۸۰ میلیون واحد عنوان شده است که این رقم نسبت به قرارداد قبلی این دو شرکت بیش از دو برابر شده است.

 از موارد دیگری که در این قرارداد آمده است می‌توان به سایز صفحات اشاره کرد. طبق این گزارش، پیش‌بینی می‌شود آیفون ۹ در دو نسخه با نمایشگرهای ۵.۲۸ اینچی و ۶.۴۶ اینچی عرضه شود. جزییات دیگر مانند طراحی و ویژگی‌های این صفحات با توجه به کلی بودن این قرارداد و در حال توسعه بودن محصول مورد نظر در این قرارداد نیامده است.

گفته می‌شود آیفون‌های جدید اپل در سال جاری در ۳ نسخه عرضه خواهند شد. یکی از آن‌ها به صفحه‌نمایش اولد مجهز خواهد شد و دو نسخه‌ی دیگر از صفحاتی ال سی دی در اندازه‌های ۴.۷ اینچی و ۵.۵ اینچی بهره خواهند برد.

طبق گفته برخی منابع، سامسونگ در حال ساخت یک مجموعه تولیدی در شهر آسان کره جنوبی است که در آن به‌طور اختصاصی صفحات اولد گوشی‌های هوشمند آیفون را توسعه دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات