نظرسنجی زومیت: آیا HTC U11 می‌تواند ناجی اچ تی سی باشد؟

شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
با توجه به آنکه اچ‌تی‌سی هفته‌ی گذشته از گوشی پرچم‌دار اچ‌تی‌سی یو ۱۱ رونمایی کرد؛ از نظر شما آیا این گوشی می‌تواند اچ‌تی‌سی را به روزهای اوجش بازگرداند؟
تبلیغات
مقاله‌های مرتبط:

    اچ‌تی‌سی هفته‌ی گذشته از اچ‌تی‌سی یو ۱۱ رونمایی کرد؛ گوشی هوشمندی که قرار است نقش پرچم‌دار تایوانی‌ها را در سال ۲۰۱۷ ایفا کند. اچ‌تی‌سی ویژگی‌های قابل توجهی برای این محصول در نظر گرفته است که از بین آن‌ها می‌توان به مواردی همچون لبه‌های حساس به فشار موسوم به اج‌ سنس، ضبط صدای سه‌بعدی و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اشاره کرد که موفق به کسب امتیاز ۹۰ از وب‌سایت DxOMark شده است.

    HTC U11 اچ تی سی یو 11

    اچ‌تی‌سی سعی دارد با تغییر زبان طراحی محصولات خود و رفتن به سمت طراحی مبتنی بر ترکیب شیشه و فلز، نظر کاربران را به سوی خود جلب کند و سهمی در بازار فوق‌العاده رقابتی گوشی‌ هوشمند برای خود دست‌وپا کند. تایوانی‌ها از جدیدترین قطعات سخت‌افزاری در محصول بالارده‌ی خود استفاده کرده‌اند؛ قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند، تراشه‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸۳۵ است و این پردازنده را رم ۴ یا ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی به‌ترتیب ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی همراهی می‌کند.

    اچ تی سی یو 11 / htc u 11

    اچ‌تی‌سی برای یو ۱۱ دوربین‌های اصلی و سلفی ۱۲ و ۱۶ مگاپیکسلی در نظر گرفته و یک باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت نیز برای آن انتخاب کرده است. اچ‌تی‌سی سیستم صدای بوم‌ساند را به محصول بالارده‌ی خود بازگردانده و مدعی است که حجم و کیفیت صدای این گوشی از پرچم‌داران سری One این کمپانی نیز بالاتر است.

    اما آیا تغییرات یادشده می‌توانند کاربران را به تجدید نظر نسبت به اچ‌تی‌سی و خرید گوشی HTC U11 ترغیب کنند؟ آیا یو ۱۱ می‌تواند ناجی اچ‌تی‌سی باشد؟

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات