اپل امسال ۵ میلیون آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی عرضه می‌کند

شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
یکی از تأمین‌کنندگان قطعه‌ برای محصولات اپل، فروش ۵ تا ۶ میلیونی آیپد جدید این شرکت را در سال ۲۰۱۷ پیش‌بینی کرد.
تبلیغات

آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی به‌احتمال فراوان در کنفرانس WWDC امسال رونمایی و عرضه خواهد شد. کنفرانس WWDC اپل اوایل ماه آینده‌ی میلادی در سن خوزه برگزار خواهد شد و کارشناسان احتمال می‌دهند که آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی و اسپیکر هوشمند اپل در این کنفرانس معرفی شود.

روز گذشته یکی از تأمین‌کنندگان تایوانی اپل افزایش ۱۰۰ هزار دستگاهی در پیش‌بینی‌ فروش ماهانه‌ی آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی را تأیید کرد. همچنین این منبع تایوانی فروش این آیپد جدید را بیش از ۵ میلیون دستگاه تخمین زده است. ظاهرا تولید انبوه آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی از ماه گذشته‌ یا اوایل ماه جاری آغاز شده است. اپل همچنین یک آیپد اقتصادی ۹.۷ اینچی به بازار عرضه کرده که عملکرد خوبی در بازار رو به افول تبلت‌ داشته است. تحلیل‌گران فروش ماهانه‌ی این آیپد در ماه‌‌های ژوئن و ژوئیه را بیش از ۴ میلیون دستگاه پیش‌بینی می‌کنند.

شایعات زیادی مبنی بر آماده‌سازی یک آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی توسط اپل به گوشی می‌رسد. به نظر می‌رسد این آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی به‌عنوان یک مدل ارتقاء یافته برای عرضه در سال ۲۰۱۷ در نظر گرفته شده باشد. کارشناسان زمان شروع تولید انبوه این تبلت را ماه آینده‌ی میلادی پیش‌بینی کرده‌اند.

طبق گزارش جدیدی که روز گذشته منتشر شد، تبلت‌های سامسونگ در سه‌ماهه‌ی نخست ۲۰۱۷ فروش بیشتری در قاره‌‌ی اروپا داشته‌اند. اما اپل هنوز ۵۰ درصد از بازار تبلت‌های با قیمت بالای ۷۵۰ دلار را در اختیار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات