تصاویری از سرفیس لپ تاپ پیش از کنفرانس مایکروسافت فاش شد

سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
در آستانه برگزاری مراسم موسوم به Microsoft EDU، تصاویری از  سرفیس لپ‌تاپ مایکروسافت فاش شده است که احتمالا در این مراسم رونمایی خواهد شد.
تبلیغات

ساعت ۷ عصر امروز، مایکروسافت مراسمی در شهر نیویورک با رویکرد محصولات آموزشی برگزار می‌کند که احتمالا طی این مراسم شاهد رونمایی از ویندوز ۱۰ کلاد خواهیم بود. ساعاتی پیش تصاویری منتسب به سرفیس لپ‌تاپ فاش شد که گمانه‌ها در خصوص رونمایی از این محصول طی مراسم امروز مایکروسافت را بیش از پیش تقویت کرده است. به نظر می‌رسد سرفیس لپ‌تاپ را باید رقیبی برای کروم بوک‌ گوگل عنوان کرد. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، سرفیس لپ‌تاپ از وجود یک نمایشگر ۱۳.۵ اینچی پیکسل‌سنس بهره می‌برد و در چهار رنگ پلاتینیوم، آبی کبالت، آبی کبود و طلایی گرافیتی راهی بازار خواهد شد.

سرفیس لپ‌تاپ از همان کیبوردی بهره می‌برد که در سرفیس‌ پرو ۴ مورد استفاده قرار گرفته و جنس و چینش آن بسیار مرغوب است. هنوز مشخص نیست ردموندی‌ها از چه پردازنده و مشخصات فنی برای این محصول استفاده کرده‌اند. با استفاده از تصاویر می‌توان شماری از قابلیت‌های این لپ‌تاپ را از ظاهر آن حدس زد که شامل به‌کارگیری درگاه USB، mini DisplayPort و درگاه شارژ معمول مورد استفاده در سرفیس‌های مایکروسافت است. همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، ردموندی‌ها در این لپ‌تاپ از درگاه USB نوع C استفاده نکرده‌اند.

سرفیس لپ تاپ مایکروسافت
سرفیس لپ تاپ مایکروسافت

بنا بر گزارش‌های منتشرشده، وزن این لپ‌تاپ ۱.۲ کیلوگرم و ضخامت آن ۱۴.۴۷ میلی‌متر در ضخیم‌ترین قسمت و ۹.۹ میلی‌متر در باریک‌ترین قسمت است. نمایشگر سرفیس لپ‌تاپ متشکل از ۳.۴ میلیون پیکسل است که نشان‌ از به‌کارگیری پنل فول اچ‌دی در این لپ‌تاپ دارد.

WalkingCat به‌عنوان حساب کاربری توییتر فاش کننده‌ی تصاویر، اعلام کرده است که این محصول از وجود سیستم عامل Windows 10 S بهره می‌برد که بر اساس شایعات، نام نسخه‌ای از سیستم عامل ویندوز ۱۰ است که برای رقابت با کروم گوگل توسعه یافته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات