گوشی موتو زد 2 با تراشه اسنپدراگون 835 در گیک بنچ رؤیت شد

جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند موتورولا موتو زد ۲ در بنچمارک گیک‌بنچ رؤیت شده است؛ گفته می‌شود پردازنده‌ی این محصول اسنپدراگون ۸۳۵ خواهد بود.
تبلیغات

لنوو اعلام کرده است که از این پس گوشی هوشمند جدید با برند زوک و لنوو تولید نخواهد کرد و به‌جای آن بر برند موتو تمرکز می‌کند. از مدتی قبل تاکنون، گوشی‌های سری موتو زد از جمله بهترین محصولات این کمپانی به شمار می‌روند و اینکه ببینیم سری جدید گوشی‌های موتو زد در دست تولید باشد، چندان تعجب‌برانگیز نیست. به‌تازگی نسل جدید گوشی هوشمند موتو زد که سال گذشته معرفی شد، با نام موتو زد ۲ در بنچمارک گیک‌بنچ رؤیت شده است.

موتو زد 2

در واقع این گوشی با شناسه‌ی Motorola XT1650 در بنچمارک یادشده دیده شده و از ماه آگوست سال گذشته، چند تست دیگر نیز روی این محصول در گیک‌بنچ انجام شده است. بر اساس نتایج تست‌های قبلی، گفته می‌شد پردازنده‌ی گوشی مورد بحث MSM 8996 خواهد بود که این نام به اسنپدراگون ۸۲۱ اشاره دارد؛ اما حال با توجه به جزئیاتی که اخیرا در گیک‌بنچ رؤیت شده است، انتظار می‌رود موتو زد ۲ به تراشه‌ی MSM 8998، یعنی اسنپدراگون ۸۳۵ مجهز شود. از دیگر ویژگی‌های گوشی هوشمند مورد بحث می‌توان به ۴ گیگابایت رم و سیستم‌عامل اندروید ۷.۱ نوقا اشاره کرد. بر طبق لیست یادشده، امتیاز عملکرد تک‌هسته‌ای موتو زد ۲، ۱۹۳۰ و امتیاز عملکرد چندهسته‌ای این دستگاه، ۶۲۰۷ است.

moto z2

افزون بر جدیدترین نتایج بنچمارک گوشی هوشمند موتو زد ۲، مدتی قبل تصاویری از این محصول به‌صورت آنلاین منتشر شد که تا حدودی طراحی کلی این دستگاه را به ما نشان می‌داد. بر اساس تصاویر مورد اشاره، احتمال دارد موتو زد ۲ همانند شیائومی می ۶ از سنسور اثر انگشت اولتراسونیک بهره ببرد. در سمت راست بلندگوی جلویی این دستگاه شاهد دوربین سلفی هستیم و در کنار دوربین یک فلش ال‌ای‌دی به چشم می‌خورد. علاوه بر این، حاشیه‌های نمایشگر موتو زد ۲ به نظر بسیار باریک است.

انتظار می‌رود گوشی هوشمند موتو زد ۲ از بدنه‌ای فلزی بهره ببرد و دوربین آن نسبت به نسل قبلی‌اش بهبود یابد. گفته‌ می‌شود دوربین پشتی این دستگاه دوگانه خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های پیش‌بینی شده برای موتو زد می‌توان به پشتیبانی از شارژ بی‌سیم اشاره کرد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات