تصاویر رندر جدید وان پلاس 5 فاش شد

یک‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر رندر جدیدی از وان پلاس ۵ منتشر شده است که دوگانه بودن دوربین پرچم‌دار جدید وان پلاس را تأیید می‌کند.
تبلیغات

روز گذشته سه تصویر رندر جدید از پرچم‌دار جدید شرکت وان پلاس منتشر شد که نسخه‌های متفاوتی از وان پلاس ۵ را نشان می‌دهند و در نوع فلاش دوگانه دوربین و محل قرارگیری آن با یکدیگر اختلاف دارند. در تصویر اول، یک فلاش دایره‌ای شکل در زیر برآمدگی دوربین نشان داده شده است. در تصویر دوم، یک فلاش کشیده‌تر در زیر برآمدگی دوربین وجود دارد؛ در حالی که در تصویر سوم این فلاش دقیقا در زیر دوربین قرار دارد. با این وجود، این تصاویر شایعات قبلی درباره دوگانه بودن دوربین پرچم‌دار جدید وان پلاس را تأیید می‌کنند. در این تصاویر می‌توان مشاهده کرد که دوربین‌ دوگانه وان پلاس ۵ برآمده است و چینش عمودی دارد. لازم به ذکر است که این تصاویر، متعلق به رندرهای منتشرشده از وان پلاس ۵ هستند و ممکن است با واقعیت تفاوت زیادی داشته باشند.

oneplus 5
oneplus 5
oneplus 5

در همین حین، مشخصات احتمالی این محصول بار دیگر در فضای مجازی منتشر شد. طبق آخرین گزارشات منتشرشده، وان پلاس ۵ با یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچ کواد اچ دی به همراه چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ معرفی خواهد شد. پرچم‌دار جدید وان پلاس، ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد داشت که با استفاده از مموری کارت حداقل به میزان ۱۲۸ گیگابایت قابل افزایش خواهد بود. گفته می‌شود دوربین سلفی این گوشی هوشمند ۱۶ مگاپیکسل خواهد بود؛ ولی خبرها درباره‌ی دوگانه بودن دوربین اصلی آن همچنان ضد و نقیض هستند. در اکثر شایعات منتشرشده درباره‌ی این محصول، حجم باتری آن ۴۰۰۰ میلی‌آمپر بیان شده است و پشتیبانی از دو سیم‌کارت، اندروید ۷.۱ نوقا، پشتیبانی از NFC و DASH CHARGE از دیگر ویژگی‌های آن خواهند بود.  

وان پلاس ۵ تابستان امسال معرفی خواهد شد و برای تأیید این اطلاعات و دریافت اطلاعات جدیدتر درباره‌ی آن باید منتظر خبرهای آینده  باشیم.  

نظر شما درباره‌ی این تصاویر چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات