اچ تی سی یو 11 و احتمال فروش با قیمت ۶۵۹ دلار در تایوان

شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
طبق اطلاعات به‌دست‌آمده از منابع صنعتی، گوشی اچ تی سی یو 11، شش روز دیگر با قیمت ۶۵۹ دلار در تایوان عرضه می‌شود.
تبلیغات

طبق شنیده‌ها از منابع صنعتی، به نظر می‌رسد گوشی اچ‌تی‌سی یو 11 قرار است در کشور کمپانی مبدأ آن به قیمت ۱۹۹۰۰ دلار جدید تایوان یا ۶۵۹ دلار آمریکا در روز ۲۹ اردیبهشت (۱۹ می) به فروش برسد. بر پایه‌ی اطلاعات به‌دست‌آمده از تولیدکننده‌ی لوازم الکترونیکی مصرفی در تائو یوان، پیش از این هم به‌طور رسمی تأیید شده است که جدیدترین پرچم‌دار اندروید اچ‌تی‌سی در روز ۲۶ اردیبهشت (۱۶ می) هفته‌ی جاری عرضه خواهد شد. اگرچه گفته‌های منبع واضح نیست، اما تاریخ یادشده احتمالا فقط به روز شروع پیش‌خرید اشاره دارد؛ زیرا این تاریخ مربوط به روز مراسم معارفه‌ی گوشی هوشمند جدید اچ‌تی‌سی است. صرف نظر از مورد یادشده، فقط چند روز تا مراسم معارفه HTC U 11 باقی مانده است و انتظار می‌رود گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی یو ۱۱ تا پایان ماه میلادی جاری در کشور تایوان و در ماه آینده در طیف گسترده‌ای از دیگر بازارهای جهانی آماده‌ی فروش باشد.

به دنبال افشاگری‌ها و شایعات منتشرشده در ماه‌های اخیر، جدیدترین گوشی اچ‌تی‌سی در اوایل این هفته دوباره به سرخط خبرها آمد و در فهرست جدید گیک‌بنچ ظاهر شد. مطابق با اعلام منبع مربوطه و گزارش‌های فراوان قبلی، اچ‌تی‌سی یو ۱۱ به‌عنوان پرچم‌دار جدید شرکت تایوانی HTC مجهز به پردازنده‌ی سیستم روی یک چیپ اسنپدراگون 835 کوالکام خواهد بود. اسنپدراگون 835، اولین تراشه‌ی سیلیکونی شرکت کوالکام با فناوری ساخت ۱۰ نانومتری است که با تراشه‌ی گرافیکی ادرنو 540 تجمیع شده است. گفته می‌شود شرکت اچ‌تی‌سی در مراسم معارفه، گوشی هوشمند خود را با دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل به رخ رقبا خواهد کشید. به علاوه، گوشی یادشده دارای ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد بود که به‌احتمال قوی کاربران می‌توانند با استفاده از درگاه کارت میکرو اس‌دی، حافظه‌ی ذخیره‌سازی دستگاه را گسترش دهند. اچ‌تی‌سی یو ۱۱ مجهز به پنل صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل خواهد بود که نشان‌دهنده‌ی نسبت تصویر ۱۶ به ۹ آن است. علاوه بر باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و گواهینامه‌ی IP57، انتظار می‌رود که گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی یو ۱۱ مجهز به حسگرهایی در لبه‌ی دستگاه باشد که امکان تعامل کاربر با لبه‌های آن را فراهم خواهد کرد. در نهایت گوشی یادشده از سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا و بسته‌ی نرم‌افزاری اختصاصی اچ‌تی‌سی موسوم به سنس بهره خواهد برد.

به‌منظور آگاهی از جزئیات دقیق و نهایی گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی یو ۱۱، باید منتظر مراسم رسمی رونمایی باشیم که شرکت اچ‌تی‌سی بعد از سه روز برگزار خواهد کرد.

آیا مایل به خرید گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی یو ۱۱ هستید؟ قابلیت‌های آن را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات