آنر 9 هواوی اواخر خرداد ماه معرفی خواهد شد

شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
آنر ۹ هواوی در روزهای پایانی خرداد ماه رونمایی خواهد شد و هواوی برچسب قیمت ۲۵۰۰ یوانی برای این محصول در نظر گرفته است.
تبلیغات

برند آنر از هواوی در سال‌های اخیر به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرده است و گوشی‌های این سری به لطف قیمت‌های مناسب خود جایگاه ویژه‌ای در بین علاقه‌مندان پیدا کرده‌اند. گزارش جدید منتشرشده در مورد گوشی مورد انتظار آنر ۹ از معرفی آن در روزهای ۲۰ یا ۲۱ ژوئن (۳۰ یا ۳۱ خرداد) حکایت دارد. منبع این گزارش اعلام کرده است که گوشی آنر ۹ با قیمت ۲۴۹۹ یوان (معادل ۳۶۲ دلار) عرضه خواهد شد. محدوده زمانی عرضه گوشی، ماه جولای (تیرماه) در نظر گرفته شده است.

پیش از این گزارش‌های منتشرشده مشخصات فنی این گوشی را تا حدودی فاش کرده‌اند. به نظر می‌رسد این گوشی از صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ بهره می‌برد. قلب تپنده این گوشی پردازنده ۶۴ بیتی کرین ۹۶۰ خواهد بود؛ این پردازنده از چهار هسته‌ی A73 و چهار هسته‌ی A53 استفاده می‌کند. واحد گرافیکی این پردازنده همان Mali-G71 MP8 استفاده‌شده در اکسینوس ۸۸۹۵ است. اکسینوس ۸۸۹۵ در پرچم‌داران اخیر سامسونگ یعنی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس به کار گرفته شده است. این گوشی به‌احتمال فراوان به ۶ گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد شد. هنوز اطلاعاتی در مورد ظرفیت‌های حافظه‌ی داخلی گوشی در دست نیست؛ با این حال برخی منابع حافظه‌ی ۳۲ گیگابایت UFS 2.0 را برای مدل پایه‌ی آنر ۹ گزارش کرده‌اند. آنر ۸ هواوی سال گذشته با دو مدل ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه شده.

اطلاعات متفاوتی از ظرفیت باتری این گوشی گزارش شده است که نتیجه‌گیری در مورد صحت آن‌ها کار دشواری است؛ با این حال به نظر نمی‌رسد ظرفیت باتری این گوشی از باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آنر ۸ کمتر باشد. برخی گزارش‌ها از حذف جک ۳.۵ میلی‌متری صدا در آنر ۹ خبر می‌دهند. احتمال استفاده از دو لنز ۲۲ و ۱۲ مگاپیکسلی برای تصاویر رنگی و سیاه و سفید وجود دارد.

بسیاری از موارد گزارش‌شده تا زمان اعلام شدن اطلاعات رسمی قابل استناد نیستند و با نزدیک شدن به زمان معرفی گوشی بیشتر از آن خواهیم شنید.

قیمت این محصول و مشخصات اعلام‌شده‌ی آن را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات