مایکروسافت قابلیت‌های جدیدی به موبایل سنترِ ویژال استودیو اضافه کرد

پنج‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت در روز دوم از کنفرانس توسعه‌دهنده‌گان خود خبر از قابلیت‌های جدید برای Visual Studio Mobile Center داد.
تبلیغات

مایکروسافت در روز دوم از Build 2017 قابلیت‌های جدیدی را به سرویس ابری موبایل سنترِ ویژال استودیو اضافه کرد. این سرویس که برای اپلیکیشن‌های iOS و اندروید طراحی شده بود، حالا از ویندوز نیز پشتیبانی می‌کند و همچنین پیش‌نمایشی از مشکلات نرم‌افزاری و سرویس تست برای UWP به زودی به آن اضافه خواهد شد.

در ادامه لیست قابلیت‌های جدیدی که به موبایل سنترِ ویژال استودیو اضافه شده است را مشاهده کنید:

  • حالا می توانید از مخازن Visual Studio Team Service، Bitbucket و Github استفاده کنید. هیچ‌وقت یکپارچه‌سازی و راه‌اندازی اپلیکیشن به این راحتی نبوده است. 
  • علاوه بر Appium و Xamarin.UITest حالا موبایل سنتر از پلتفرم‌های اختصاصی تست اپلیکیشن‌های iOS و اندروید مانند XCUITest و Espreso پشتیبانی می‌کند تا بتوانید اسکریپت‌های تست مورد نظر خود را روی فریم‌ورک مورد علاقه‌تان بنویسید.
  • از طریق سرویس توزیعِ Distribute می‌توانید به سادگی نسخه‌ی کامپایل شده از اپلیکیشن خود را مستقیما در اپ‌استور قرار دهید. 
  • سرویس پوش موبایل سنتر، امکان هدف قرار دادن بخش خاصی از کاربران از طریق اطلاعات آماری بدست آمده مانند نقطه‌ی جغرافیایی، سرویس دهنده‌ی اینترنتی، نوع فعالیت‌ها و مواردی از این دست را میسر می‌کند.

موبایل سنترِ ویژال استودیو یک سرویس ابری است و از این رو انتظار می‌رود این قابلیت‌ها به زودی در دسترس عموم توسعه‌دهندگان قرار گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات