آپدیت رداستون 3 با نام Fall Creators Update منتشر می‌شود

پنج‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت در جریان روز دوم کنفرانس بیلد 2017 اعلام کرد آپدیت بعدی ویندوز 10 به عنوان Windows 10 Fall Creators Update شناخته خواهد شد.
تبلیغات

روز دوم کنفرانس BUILD 2017 مایکروسافت در حال برگزاری است و ردموندی‌ها در جریان این رویداد اعلام کردند آپدیت بعدی ویندوز 10 که پیشتر با نام ردستون 3 شناخته می‌شد، به دنبال دیگری بروزرسانی‌های کریترز، فصل پاییز با نام Windows 10 Fall Creators Update منتشر خواهد شد.

در واقع مایکروسافت قبلا گفته بود که آپدیت بعدی ویندوز ۱۰ ماه سپتامبر منتشر می‌شود؛ اما در جریان رویداد بیلد به بازه‌ی زمانی مشخصی اشاره نشد. اگر بخواهیم به این زمانبندی اتکا کنیم، احتمال آپدیت ویندوز ۱۰ هفته‌ی پایانی ماه سپتامبر و مشخصا بیست و دوم این ماه منتشر می‌شود که با شروع پاییز مصادف است.

مایکروسافت همچنین اعلام کرده است که ویندوز ۱۰ موبایل آپدیت پاییز کریترز را دریافت خواهد کرد. گرچه ردموندی‌ها اشاره‌ای نکرده‌اند که آیا این بروزرسانی همان ردستون 3 است و اینکه آیا همان بیلدهای feature2 است که برای اینسایدرها منتشر شده است یا خیر.

در آپدیت بعدی ویندوز ۱۰ شاهد قابلیت‌های جدیدی هستیم. نمایش فایل‌های وان‌درایو دوباره بازگشته است؛ اما با نام Files On-Demand شناخته می‌شود. همچنین شاهد زبان کاملا جدید Fluid Design هستیم که پیشتر با نام Project NEON شناخته می‌شد و اپلیکیشن‌های زیادی از آن دیده بودیم. البته قابلیت‌هایی چون Clipboard وجود دارد که به طور مداوم بین دستگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات