تصاویری از پنل پشت آیفون (SE (2017 فاش شد

پنج‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نخستین تصاویر از پنل پشت شیشه‌ای نسخه‌ی ۲۰۱۷ آیفون SE فاش شد.
تبلیغات

نخستین تصاویر از نسل دوم آیفون SE در وب‌سایت ویبو، پلتفرم میکروبلاگینگ چینی منتشر شده است. منبع این تصاویر مدعی است که اپل نسخه‌ی ۲۰۱۷ از گوشی آیفون SE را در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان خود در سال ۲۰۱۷ موسوم به WWDC معرفی خواهد کرد، این رویداد از تاریخ ۱۵ خرداد آغاز خواهد شد.

با توجه به تصاویر منتشر‌شده، آیفون SE جدید نیز طراحی مشابهی با آیفون 8 خواهد داشت؛ چرا که در این گوشی نیز فلش LED پایین دوربین قرار گرفته است و این ساختار به نوعی فرم عمودی دوربین دوگانه‌ی آیفون ۸ را به یاد می‌آورد. به‌نظر می‌رسد که اپل ساختار افقی دوربین و فلش LED موجود در آیفون  ۷ را کنار گذاشته است.

آیفون SE 2017

گفته می‌شود آیفون اس‌ای ۲۰۱۷ از بدنه‌ای شیشه‌ای با نمایشگر OLED بهره خواهد برد. پردازنده‌ی این گوشی احتمالا تراشه‌ی A10 Fusion موجود در گوشی‌های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس خواهد بود و این پردازنده‌ را ۲ گیگابایت رم همراهی خواهد کرد. برخی بر این باور هستند که آیفون SE جدید در چند نسخه با حافظه‌های ذخیره‌سازی مختلف تا سقف ۲۵۶ گیگابایت عرضه خواهد شد.

برخی از منابع معتقد هستند که گوشی آیفون SE 2017 از کلید هومی بهره می‌برد که با حسگر اثر انگشت یکپارچه شده است و اینکه اپل در این گوشی نیز از نمایشگر ۴ اینچی استفاده خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات