سفر با طعم کشتی کروز، فراری و پیست رانندگی

چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
حتی تصور این ایده مضحک به نظر می‌رسد، اما با همکاری فراری به واقعیت تبدیل شده است. حالا مسافران یک کشتی، می‌توانند حین سفر در اقیانوس؛ از رانندگی روی عرشه‌ لذت ببرند.
تبلیغات

علاقه‌مندان خودرو در میان ثروتمندان بسیار زیاد هستند و سفر با طعم رانندگی، برای آن‌ها جذابیت زیادی دارد. به‌تازگی یک شرکت سازنده‌ی کشتی‌های لوکس در نروژ، اقدام به ساخت یک نمونه‌ی اقیانوس پیما با پیست رانندگی روی عرشه کرده است. شاید برای افرادی که هر روز با خودروهای اسپرت تردد می‌کنند، گذران وقت در یک هتل روی آب، کسل‌کننده باشد، اما مسافران این کشتی نروژی می‌توانند لذت رانندگی با ماشین‌های کارتینگ بر فراز اقیانوس را تجربه کنند.

کشتی کروز با پیست رانندگی

این کشتی به سفارش یک شرکت گردشگری چینی ساخته شده و قرار است به ثروتمندان این کشور سرویس بدهد. ظرفیت این نمونه، ۳۸۵۰ مسافر علاوه بر خدمه‌ی آن است و نزدیک به ۱۶۹ هزار تن وزن دارد که از این نظر، سه برابر تایتانیک محسوب می‌شود.

کشتی کروز با پیست رانندگی

پیست نسبتا کوچک اما جذابی که روی عرشه‌ی این کشتی قرار دارد، به همکاری تیم رسمی موتوراسپرت فراری اسکودریا ساخته شده است. هر چند طول این مسیر چندان زیاد نیست؛ اما با پیچ‌های متعدد، سرگرم‌کننده خواهد بود و مهارت رانندگی مسافران کشتی را به چالش خواهد کشید. استفاده از امکانات پیست صرفا برای سرنشینان بخش درجه‌ی یک کشتی زمان‌بندی شده است و دیگر مسافران، باید با تعیین وقت قبلی و پرداخت هزینه از آن استفاده کنند.

کشتی کروز با پیست رانندگی

مدتی قبل، دومین پارک تفریحی فراری در اسپانیا افتتاح شد. با توجه به وجود شهر بازی بزرگ فراری در ابوظبی از سال ۲۰۱۰ و مالکیت چینی این کشتی کروز، باید قبول کرد که شهرت فراری و محبوبیت آن در سطح جهانی، روزبه‌روز درحال افزایش است. از سویی دیگر خبر می‌رسد که سومین مرکز تفریحات این خودروساز ایتالیایی، در آمریکا ساخته خواهد شد.

در پایان این مطلب، تماشای مراسم رونمایی این کشتی کروز درآغاز سفر از نروژ به چین را ازدست ندهید.

دانلود با کیفیت 360p   720p   1080p

کشتی کروز با پیست رانندگی
کشتی کروز با پیست رانندگی
کشتی کروز با پیست رانندگی
کشتی کروز با پیست رانندگی
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات