سیگیت فلای درایو DJI را برای کاربران پهپاد معرفی کرد

جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
با افزایش کاربرد پهپاد، ذخیره‌ی اطلاعات ضبط‌شده توسط آن‌ به یک مشکل تبدیل شده بود. اما اکنون سیگیت با معرفی DJI فلای درایو پاسخی مناسب به این مشکل داده است.
تبلیغات

پهپادها در حال طی سیر تکاملی پیشرفت هستند و روزبه‌روز به امکانات و قابلیت تولید محتوای آن‌ها افزوده می‌شود. تمام محتوای تولیدی پهپادها باید در جایی ذخیره شود و اکنون سیگیت با معرفی DJI فلای درایو، مدیریت ذخیره‌سازی این اطلاعات را ساده‌تر کرده است. ظرفیت این هارد درایو ۲ ترابایت است و یک MicroSD اسلات داخلی وظیفه تبادل اطلاعاتی مستقیم را بر عهده دارد. رابط USB 3.1 و وجود یک بامپر محافظ جهت ایجاد مقاومت در برابر سقوط، از دیگر ویژگی‌های مهم این محصول هستند. DJI فلای درایو اولین محصول Seagate پس از شروع همکاری با شرکت چینی DJI است.

در زمان اعلام همکاری بین این دو شرکت، تیم بوشر، معاون ارشد بخش فروش سیگیت گفت:

 این باعث افتخار ماست که با DJI همکاری داشته باشیم و در کمک به کاربران پهپاد در رفع نیازهای رو به رشد آن‌ها کمک کنیم. سیگیت به همکاری با DJI در جهت پیشرفت کارایی پهپاد متعهد است و بنابراین کاربرها با آسودگی خاطر می‌توانند به نیازهای مهمشان در این زمینه فکر کنند. ذخیره‌ی اطلاعات به این روش حین پرواز یکی از این کارها بود که تجربه جدید و شگفت‌انگیزی به دنیای پهپادها وارد می‌کند. 

کاربران پهپاده می‌توانند با استفاده از DJI فلای درایو در حدود ۶۰ ساعت محتوای فیلم‌برداری شده‌ی 4K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را ذخیره کنند. این میزان تقریبا معادل محتوای ضبط‌شده‌ در ۲۵۰ پرواز پهپادی مانند DJI Mavic Pro است. مسلما در هنگام استفاده از فلای درایو، قبل از اتمام فضای ذخیره‌سازی، شارژ باتری پهپاد به اتمام خواهد رسید!

سیگیت فلای درایو

مموری کارت داخلی این درایو از نوع UHS-II است تا انتقال اطلاعات فلای درایو به کامپیوتر با سرعت بالایی انجام شود. رابط USB 3.1 Type-C این درایو با رابط‌های USB و تاندربولت 3 سازگار است و دغدغه اتصال آن به سیستم‌ها یا پورت‌های خاص وجود ندارد. بامپر محافظ نیز با در اختیار گذاشتن قابلیت ضد شوک، فلای درایو را در برابر صدمات احتمالی و سقوط در حین پرواز ایمن می‌سازد. سیگیت DJI فلای درایو از تابستان امسال با قیمت تقریبی ۱۲۰ دلار به فروش خواهد رسید. یک لایسنس ۲ ماهه‌ی برنامه‌ی Adobe Premiere Pro CC (یکی از قوی‌ترین نرم‌افزارهای ویرایش ویدئو) نیز به‌صورت هدیه برای خریداران این محصول در نظر گرفته شده است.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات