خساست فولکس‌ واگن در افزایش قدرت گلف R و GTI مدل 2018 برای بازار آمریکا

سه‌شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
فولکس‌واگن در نظر دارد مدل‌های سال ۲۰۱۸ گلف را به‌روزرسانی کند. این تغییرات در نسخه‌های بازار ایالات متحده کمتر از نسخه‌های بازار اروپا خواهد بود.
تبلیغات

با وجود اینکه نسل جدید فولکس‌واگن گلف به‌تازگی معرفی شده است؛ اما نسل هفتم فولکس‌واگن گلف، آماده‌ی یک به‌روزرسانی میان‌دوره‌ای برای مدل‌ سال ۲۰۱۸ می‌شود. علاوه بر تغییرات ظاهری و ارتقاء امکانات و تکنولوژی‌ها، نسخه‌های GTI و گلف R در بخش پیشرانه نیز تغییراتی خواهند داشت. البته این تغییرات در نسخه‌های قابل فروش در بازار اروپا چشمگیرتر خواهد بود. با توجه به گزارش نشریه‌ی Car and Drive، فقط نسخه‌ی پایه‌ی GTI در بازار ایالات متحده در بخش پیشرانه افزایش قدرت خواهد داشت؛ تغییرات جدید به این معنی است که از این به بعد تمامی نسخه‌های گلف، ۲۲۰ اسب‌ بخار توان خواهند داشت که قبل از این ارتقاء، فقط خودروهای مجهز به پکیج پرفورمانس توانایی تولید این قدرت را داشتند.

فولکس‌واگن گلف R و GTI

پکیج پرفورمانس سفارشی برای نسخه‌ی GTI، همچنین ترمزهای بزرگ‌تر نسخه‌ی گلف R و دیفرانسیل لغزش محدود فوق‌العاده‌ای را برای این خودرو به ارمغان می‌آورد. بنابراین توجیهی برای صرف این مبلغ اضافه برای این پکیج وجود دارد. علاوه بر تغییراتی که در نسخه‌ی GTI اعمال شده، نسخه‌ی گلف R که مخصوص بازار اروپا است، مجهز به پیشرانه‌ی چهار سیلندر ۲ لیتری با فناوری توربوشارژر شده است که توانایی تولید ۳۰۶ اسب بخار قدرت دارد.این در حالی است که این نسخه در بازار ایالات متحده، ۲۹۲ اسب بخار قدرت خواهد داشت. افزایش قدرت در نسخه‌ی اروپایی به لطف افزایش فشار توربوشارژر از ۱۷.۴ به ۲۰.۳ پوند بر اینچ مربع است.

فولکس‌واگن گلف R و GTI

با وجود عدم تغییر چشمگیر در پیشرانه‌های خودرو، گلف R و GTI به جعبه‌دنده‌های جدیدی مجهز خواهند شد. جعبه‌دنده‌ی استانداردی که از نوع ۶ سرعته‌ی دستی است، اصلاحاتی داشته؛ در حالی که جعبه‌دنده‌ی خودکار ۷ سرعته‌ از نوع دوکلاچه، کاملاً جدید است؛ این جعبه‌دنده در برابر جعبه‌دنده‌های رقبا دارای یک دنده بیشتر است. یک پکیج پرفورمانس سفارشی نیز برای گلف R وجود دارد که در صورت سفارش؛ اگزوز جدید، ترمزهای نسخه‌ی GTI ClubSport، چرخ‌های منحصربه‌فرد و حداکثر سرعت ۲۶۷ کیلومتر بر ساعت را به این خودرو اضافه می‌کند.

فولکس‌واگن گلف R و GTI

از لحاظ ظاهری شاهد تغییراتی در سپرهای جلو و عقب به همراه به‌روزرسانی در چراغ‌ها هستیم. در کابین خودرو، اکثر نسخه‌های گلف به‌روزرسانی سیستم اطلاعات و سرگرمی را در صورت سفارش دریافت خواهند کرد؛ همچنین یک نسخه از کابین دیجیتال مجازی فولکس‌واگن که در کراس‌اوور سه ردیفه‌ی اطلس شاهد بودیم، قابل سفارش است. به احتمال زیاد، این نسخه‌ها اواخر سال جاری رونمایی خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات