آیفون 8 احتمالا با تأخیر رونمایی خواهد شد

چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
بروز مشکل فنی در فرایند تولید پنل‌ OLED احتمالا به تأخیر در رونمایی از آیفون 8 منجر خواهد شد.
تبلیغات

سپتامبر را باید نوروز طرفداران اپل به‌حساب آورد که در آن منتظرند تا با رونمایی از آیفون جدید، عیدی خود را از کوپرتینویی‌ها بگیرند؛ اما این بار ممکن است به دلیل  مشکلات فنی، روایت دیگری را از نوروز اپلی شاهد باشیم.

بر اساس گزارش منتشرشده توسط وب‌سایت چینی‌زبان Economic Daily News، این احتمال وجود دارد که اپل به علت بروز مشکلات فنی در فرایند تولید پنل‌ خمیده OLED (فرایند تورق)، مجبور شود رونمایی از آیفون 8 را تا اکتبر یا حتی نوامبر سال جاری به تعویق بیندازد. این خبر در حالی مطرح شده است که پیش از این نیز اخباری در خصوص ثبت سفارش خرید ۷۰ میلیون پنل OLED از شرکت سامسونگ برای استفاده در آیفون جدید این شرکت منتشر شده بود.

منابع آگاه از روند حاکم بر زنجیره تأمین مؤلفه‌های سخت‌افزاری آیفون 8، اپل حالا با دقت بیشتری در حال رصد کردن شرایط حاکم بر این بخش هستند تا در خصوص بروز تأخیر در فرایند رونمایی از آیفون‌های جدید اپل به قطعیت برسند.

اگر به طرفداری از اپل متهم نشویم، می‌توان با دیده مثبت هم به تأخیر یک تا دوماهه رونمایی از آیفون جدید اپل نگاه کرد. این تأخیر می‌تواند به معنای انجام صحیح فرایند تولید صفحه‌نمایش محصول جدیدی باشد که در ابعاد گسترده پیش روی کاربران قرار می‌گیرد.

این موضوع، با توجه به اینکه در دهمین سالگرد عرضه آیفون به بازار قرار است شاهد محصولی جدید با تکنولوژی‌های متفاوت باشیم، اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات