مدیر بخش گوشی هوشمند پیکسل پس از ۶ ماه گوگل را ترک کرد

دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
دیوید فاستر، مدیر بخش محصولات سخت‌افزاری گوگل و مخصوصا گوشی‌ هوشمند پیکسل بود که ۶ ماه پس از پیوستن به گوگل، این کمپانی را ترک کرد.
تبلیغات

دیوید فاستر، قائم مقام بخش تولید محصولات سخت‌افزاری گوگل تنها با گذشت ۶ ماه از پیوستنش به این کمپانی، غول جستجو را ترک کرد. فاستر از آمازون راهی گوگل شده بود.

فاستر مسئول تیمی بود که وظیفه‌ی آن توسعه‌ی گوشی‌ هوشمند پیکسل در کنار بلندگوی هوشمند هوم مبتنی بر گوگل اسیستنت گوگل بود. البته فاستر در اکتبر ۲۰۱۶ و دقیقا زمانی به گوگل پیوست که اولین نسل از گوشی‌های هوشمند پیکسل و پیکسل ایکس ال گوگل در آستانه‌ی معرفی قرار داشت.

در آمازون، فاستر رهبری تیم توسعه‌ی بلندگوی هوشمند اکو را در کنار تبلت‌های کیندل بر عهده داشت. وی پیش از آنکه در آمازون به کار مشغول باشد، در کمپانی‌های اپل و آی‌بی‌ام نیز سابقه‌ی کار دارد. بر اساس گزارش منتشرشده در بلومبرگ، گوگل هنوز برنامه‌ای برای جایگزین کردن شخص دیگری با فاستر ندارد.

آخرین خبر منتشرشده در رابطه با گوشی‌های هوشمند جدید پیکسل، نشان از این دارد که گوگل در صدد است امسال نیز دو نسخه از پیکسل در پاییز راهی بازار کند. گوگل سیاست مشخصی در رابطه با گوشی‌های هوشمند پیکسل در پیش گرفته است؛ به‌طوری‌که از این پس، سالانه گوشی‌های هوشمند پیکسل را به‌عنوان محصولات رده بالا به‌روز و راهی بازار خواهد کرد. شواهدی نیز وجود دارند که احتمال عرضه‌ی سه دستگاه پیکسل توسط گوگل را در سال جاری مطرح می‌کنند.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات