برنامه Gabsee: خلق کاراکترهای جذاب، سه بعدی و متحرک - زوم اپ

یک‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
Gabsee اپلیکیشنی برای آی‌او‌اس و اندروید است که به کمک آن می‌توانید کاراکترهای سه‌بعدی و متحرک طراحی کنید و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
تبلیغات

Gabsee یکی از جدیدترین اپلیکیشن‌های دنیای موبایل است که می‌توان از این برنامه در زمینه‌ی ساخت و طراحی آواتار‌ سه‌بعدی، متحرک‌سازی و تبدیل آن‌ به واقعیت افزوده استفاده کرد. در دنیای امروز که اشتراک‌گذاری فایل‌های متفاوت به امری محبوب برای کاربران تبدیل شده است، Gabsee می‌تواند دل کاربران بسیاری را به دست آورد. در این برنامه شما یک مدل سه‌بعدی در اختیار خواهید داشت که باید به کمک انواع و اقسام چشم، بینی، مو، ریش، لباس، عینک و‌... نزدیک‌ترین کاراکتر را به خود طراحی کنید؛ اما این پایان کار نیست. بعد از طراحی کاراکتر سه‌بعدی، مرحله‌ی اصلی کار یعنی Animate یا متحرک کردن این کاراکتر آغاز خواهد شد که می‌توانید از میان ده‌ها مدل آماده، حالت مورد نظر را انتخاب کنید.

Gabsee هنر خود را در ۳ مرحله در اختیار شما قرار می‌دهد. در مرحله‌ی اول شما باید با استفاده از مدل‌های آماده‌ی چشم، بینی، دهان، مو و‌... نزدیک‌ترین چهره‌ی ممکن به خود را طراحی و سپس از بین لباس‌ها و پوشاک موجود، تیپ خود را انتخاب کنید. این بخش به لطف شخصی‌سازی‌ها و تنوعی که در اجزای صورت، لباس‌ها، ریش، عینک و‌... دارد، می‌تواند برای کاربران سرگرم‌کننده و لذت‌بخش باشد.

در مرحله دوم Gabsee با متحرک‌سازی شخصیت ساخته‌شده، به آواتار شما جان می‌بخشد. در این مرحله صورتک‌ها و اموجی‌های مختلفی مانند خنده، گریه، ناراحت، خوشحال، عصبانی و‌... وجود دارند که شما باید احساس خود را به کمک آن‌ها توصیف کنید. می‌خواهید یک آواتار شاد داشته باشید؟ پس صورتک خوشحال یا خندان را انتخاب کنید تا وارد مرحله آخر شوید.

در این مرحله دوربین گوشی اجرا خواهد شد و آواتار طراحی‌شده‌ی شما، به شکل واقعیت افزوده (مشابه بازی پوکمون گو) روی صفحه قرار می‌گیرد. بعد از تغییر اندازه یا مکان آن متناسب با محیطی که قصد فیلم‌برداری دارید، کافی است یک فرم حرکتی برای کاراکتر خود انتخاب و یک ویدیوی کوتاه از آواتار متحرک خود در دنیای واقعی ضبط کنید و آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک کنید. ویدیوی زیر نمونه‌ی تولیدشده توسط Gabsee است.

A post shared by Gabsee (@gabseeapp) on Apr 20, 2017 at 11:12am PDT

این برنامه برای دو پلتفرم آی‌او‌اس و اندروید منتشر شده است؛ اما نسخه‌ی اندروید هنوز به‌طور رسمی رونمایی نشده و در حال حاضر پایدار نیست، بنابراین ممکن است در دانلود یا استفاده از آن کمی مشکل وجود داشته باشد که احتمالا در آینده نزدیک شاهد انتشار رسمی نسخه اندروید و رفع این مشکلات خواهیم بود. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • ساخت آواتار سه بعدی در چند لمس
  • امکان متحرک‌سازی کاراکتر طراحی‌شده
  • امکان استفاده به‌عنوان واقعیت افزوده و ضبط ویدیو
  • وجود احساسات و حالت‌های حرکتی متنوع
  • قابلیت شخصی‌سازی بالا

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

آموزش دانلود از پلی‌استور: در صورتی که بعد از انتخاب گزینه دانلود و انتقال به پلی‌استور با پیغام «This item is not available in your country» مواجه شدید، می‌توانید از ربات تلگرامی @apkdl_bot برای دریافت فایل Apk برنامه استفاده کنید. لینک پلی‌استور برنامه را کپی (با راست‌کلیک یا لمس طولانی روی گزینه‌ی بالا) و به این ربات ارسال کنید تا بعد از چند لحظه، فایل APK برای شما ارسال شود. (توضیحات بیشتر)

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات