گلکسی اس 8 به همراه گیر وی آر، زودتر از موعد عرضه رسمی به دست پیش خریدکنندگان می‌رسد

دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
با آغاز پیش فروش گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس، پیش خریدکنندگان می‌توانند علاوه‌ بر گیر وی آر رایگان، گوشی‌ هوشمند خود را زودتر از عرضه‌ی رسمی تحویل بگیرند.
تبلیغات

پس از رونمایی از گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس، کمپانی کره‌ای پیش فروش محصولات جدید خود را از چند روز قبل آغاز کرده است. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، پیش خریدکنندگان این دو گوشی هوشمند می‌توانند علاوه بر دریافت یک دستگاه هدست واقعیت مجازی گیر وی آر، گوشی هوشمند خود را پیش از عرضه‌ی رسمی آن به بازار دریافت کنند.

همان‌طور که اشاره کردیم، گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس نیز همچون نسل پیش پرچم‌داران سامسونگ، همراه با هدست واقعیت مجازی این کمپانی کره‌ای راهی بازار خواهد شد. البته باید به این نکته اشاره کرد که هدست واقعیت مجازی گیر وی آر که همراه با گلکسی اس ۸ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت، نسل جدید این هدست است که در جریان کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون رونمایی شد. نسل جدید گیر وی آر همراه با یک کنترلر مجزا توسعه یافته است که استفاده از آن را بسیار راحت‌تر می‌کند.

در کنار تمام ویژگی‌هایی که اشاره کردیم، افرادی که پرچم‌داران جدید سامسونگ را پیش خرید می‌کنند، می‌توانند از کمک مالی ۲۴ ماهه‌ی بدون سود  سامسونگ، برای خرید این گوشی هوشمند در کنار گارانتی ۳۰ روزه استفاده کنند. Premium Care یا طرح گارانتی سامسونگ که ۳۰ روز مهلت دارد، کاربران را با ویژگی‌های این گوشی هوشمند آشنا می‌کند و در طول ۳۰ روز، تعویض گوشی را در صورت بروز هر نوع حادثه‌ای تضمین می‌کند. در صورتی که کاربران تمایل داشته باشند گوشی هوشمند خود را برای بیش از ۳۰ روز با استفاده از این طرح گارانتی کنند، باید به ازای هر ماه مبلغ ۱۱.۹۹ دلار بپردازند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات