شهر بازی فراری این بار در اسپانیا

یک‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شهر بازی سرزمین فراری، در اسپانیا شروع به کار کرد.
تبلیغات

اگر به دنبال محلی جدید برای گذران تعطیلات خود هستید و در عین حال قلب شما با شنیدن صدای موتور‌ فراری به تپش می‌افتد، مرکز تفریحات مدرنی در اسپانیا منتظر شما است ، جایی که جدیدترین سرزمین فراری (Ferrari Land) افتتاح شده است.

افتتاحیه فراری لند اسپانیا

پارک دوست‌داشتنی روسو-کورسا در‌های خود را به روی علاقه‌مندان باز کرده است. این پارک در سالو، در کناره‌ی دریای بالریک قرار گرفته است. اگر چشمان تیزبینی داشته باشید، جزیره مایورکا را هم می‌بینید. می‌توان گفت این منطقه یکی از نقاط زیبای سیاره‌ی ما است که امروز مکانی برای دوستداران ترن هوایی و انواع خودرو‌های بازی شده است.

سرزمین فراری اسپانیا دومین پارک مدرن و شهر بازی است که برای علاقه‌مندان به این برند ساخته شده است. پارک اول در ابوظبی از  سال ۲۰۱۰ آغاز به کار کرد. برنامه‌هایی برای آغاز به کار مجموعه سومی در چین وجود دارد و همین‌طور مذاکرات برای ساخت پارک چهارم از این مجموعه در ایالات متحده در حال انجام است.

سرزمین فراری در اسپانیا

کارکنان این مجموعه لباس‌های قرمز پوشیده‌اند و نشان اسب وحشی فراری بر لباس‌هایشان حک شده است و فروشگاه‌هایی برای تهیه‌ی انواع محصولات هیجان‌انگیز با نشان‌های فراری در این مجموعه قرار‌ دارند. حق مالکیت و اداره‌ی این مجموعه پارک‌ها به‌صورت مستقیم در دست فراری نیست و در اختیار یک شرکت سرمایه‌گذاری خواهد بود که امتیاز استفاده از لوگو و علایم تجاری فراری را در اختیار دارد. فرایند ساخت چنین پارک‌هایی قطعا بسیار پرهزینه است؛ اما احتمالا به‌محض افتتاح، سودآوری خواهد داشت. 

سرزمین فراری در اسپانیا

از خرید یک فراری واقعی که بگذریم، راندن ماشین‌های بازی فراری قطعا جذاب و هیجان‌انگیز خواهد بود. ترن هوایی اصلی مجموعه می‌تواند افراد را در پنج ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت برساند. چند تور‌ مجازی‌ در پارک وجود دارند که بازدیدکنندگان را با تاریخچه‌ی درخشان فراری در اتومبیل‌رانی آشنا می‌کنند. 

پس اگر به برند فراری علاقه‌مندید و به دنبال محلی زیبا در سواحل اسپانیا در جنوب بارسلون برای گذران اوقات فراغت با خانواده هستید، مقصد مشخص است؛ اما باید کمربندها را محکم کنید! 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات