اطلاعاتی از ال جی جی 6 مینی فاش شد

شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
طبق شایعات، ال‌جی در حال ساخت نسخه‌ی کوچک‌تری از گوشی جی 6 است که از نمایشگر ۵.۴ اینچی بهره می‌برد.
تبلیغات

ظاهرا ال‌جی قصد دارد نسخه‌ی کوچک‌تری از گوشی هوشمند جی 6، به نام جی 6 مینی معرفی کند. این دستگاه مجهز به نمایشگر ۵.۴ اینچی است و از نرخ نمایشگر به بدنه‌ی ۸۰ درصدی بهره می‌برد.

طبق اطلاعاتی که منتشر شده است، در نمایشگر جی 6 مینی نیز مانند جی 6 شاهد نسبت ۱۸ به ۹ خواهیم بود. طبیعتا عرضه چنین محصولی برای کاربرانی خوشایند خواهد بود که علاقه‌مند به گوشی‌ هوشمند با نمایشگر کوچک‌تر از ۵.۵ اینچ هستند.

ال‌جی جی 6 طبیعتا برای کسانی جالب به نظر می‌رسد که علاقه‌مند به تلفن هوشمند با نمایشگر بزرگ هستند؛ اما عرضه محصولی که گزینه‌های محدودی دارد، نمی‌تواند برای تمام سلیقه‌ها مناسب باشد.

عرضه جی 6 مینی به کمپانی ال‌جی کمک می‌کند گزینه‌های بیشتری در اختیار کاربران قرار دهد و به فروش محصولاتش کمک کند. هنوز مشخص نیست که آیا ال‌جی جی 6 مینی از مشخصات سخت‌افزاری همانند جی 6 بهره می‌برد یا خیر. همچنین نام این محصول مشخص نیست.

در گذشته شاهد نسخه کوچک‌تری از گوشی‌های پرچم‌دار بوده‌ایم که از مشخصات سخت‌افزاری ضعیف‌تری بهره می‌بردند و این موضوع ممکن است برای جی 6 مینی نیز رخ دهد.

ال‌جی احتمالا محصول جدیدش را برای بازارهای در حال رشد در نظر گرفته است و احتمال اینکه شاهد عرضه جی 6 مینی در بازار کشورهایی مانند ایالات متحده باشیم، کم است.

متأسفانه منبع خبر به جزئیات سخت‌افزاری، قیمت و زمان عرضه اشاره‌ نکرده است. ال‌جی جی 6 با نمایشگر ۵.۷ اینچی احتمالا به گونه‌ای طراحی شده که این گوشی هوشمند را بزرگ‌تر از حد معمول نشان نمی‌دهد؛ اما وجود نسخه کوچک‌تر که طبیعتا باید ارزان‌تر هم باشد، می‌تواند با استقبال کاربران روبه‌رو شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات