گوپرو از ضرردهی پایین‌تر از حد انتظار در زمستان ۲۰۱۷ گزارش داد

شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوپرو گزارش مالی مربوط به زمستان ۲۰۱۷ را منتشر کرد که بر اساس آن، این کمپانی بهتر از پیش‌بینی‌ها عمل کرده و ضرر و زیان کمتری متحمل شده است.
تبلیغات

گوپرو که در زمینه‌ی تولید دوربین‌های موسوم به اکشن‌کم و همچنین گجت‌های پوشیدنی مربوطه فعالیت می‌کند، گزارش مالی مربوط به سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۷ را ارائه کرده که بر اساس آن، این کمپانی بسیار بهتر از پیش‌بینی‌ها عمل کرده است؛ چراکه ضرر این کمپانی بسیار کمتر از پیش‌بینی‌های انجام‌شده  است. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، کاهش ضرردهی گوپرو برگرفته از فروش خوب پهپاد دارما و همچنین دوربین‌های پرچم‌دار این کمپانی است.

گوپرو که سال گذشته محصولات جدید کمتری راهی بازار کرده بود، با کاهش محسوس فروش روبه‌رو شد؛ حال آنکه پهپاد کارما در ماه فوریه موفق شد علاوه بر پاسخگویی به نیاز مشتریان در این حوزه، رشد خوبی از نظر درآمد تجربه کند.

اکشن‌کم‌های گوپرو اغلب توسط ورزشکارانی نظیر اسکی‌بازان سرعت، چتربازها و ورزش‌های این‌چنینی مورد استفاده قرار می‌گیرد تا هیجان و زیبایی ورزش‌های پرهیجان را به بهترین و ملموس‌ترین شکل ممکن در اختیار بینندگان قرار دهد.

گوپرو برای حل مشکلات مالی خود، اعلام کرده بود که در نظر دارد علاوه بر ۲۰۰ نفر تعدیل‌شده در دسامبر سال گذشته، ۲۷۰ نفر از نیروهای خود را  از کار برکنار کند.

گوپرو پیش‌بینی کرده  است که سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی را با درآمدی ۲۶۰ تا ۲۸۰ میلیون دلاری به پایان خواهد برد؛ حال آنکه میانگین پیش‌بینی‌های انجام‌شده توسط تحلیل‌گران نشان از درآمد ۲۴۳.۷ میلیون دلاری برای گوپرو دارد. گوپرو انتظار دارد در سال ۲۰۱۷ شاهد رشد دورقمی درآمد باشد.

گوپرو در زمستان ۲۰۱۷ شاهد افزایش ۱۹.۱ درصدی درآمدش بود که دومین فصل متوالی برای این کمپانی را از نظر افزایش درآمد رقم زده است. گوپرو در فصل زمستان موفق شد درآمدی ۲۱۸.۶ میلیون دلاری کسب کند که بالاتر از درآمد ۲۰۷.۸ میلیون دلاری پیش‌بینی شده توسط کارشناسان است.

با وجود افزایش درآمد گوپرو، این کمپانی همچنان ضررده بوده، هرچند ضرر خالص گوپرو کاهش یافته و به ۱۱۱.۲ میلیون دلار رسیده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات