دل از مانیتور ۲۷ اینچی 4K HDR جدید خود رونمایی کرد

شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی دل جدیدترین مانیتور خود را معرفی کرد. این مانیتور یک نمونه‌ی ۲۷ اینچی 4K HDR است.
تبلیغات

طی ماه‌های گذشته، کمپانی دل از چند مانیتور جذاب با رزولوشن فوق‌العاده رونمایی کرده است که شامل مدل ۵ هزار دلاری 8K و یک نمونه‌ی ۳۰ اینچی 4K OLED می‌شوند. اما حالا این برند یک مانیتور 4K با ابعاد ۲۷ اینچ و پشتیبانی از HDR معرفی کرده است. مانیتور دل UltraSharp UP2718Q از رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل بهره می‌برد و اولین مانیتور در این اندازه است که می‌تواند استاندارد HDR10 را پوشش دهد.

مانیتور UP2718Q از حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت، ۱۰۰ درصد Adobe RGB، ا ۱۰۰ درصد sRGB، ا ۱۰۰ درصد REC 709، ا ۹۷.۷ درصد DCI-P3 و ۷۶.۹ درصد REC2020 بهره می‌برد. پورت‌های ارتباطی این مانیتور شامل یک DisplayPort 1.4، یک miniDisplayPort 1.4، دو خروجی HDMI 2.0a، دو پورت USB 3.0 و یک هاب متشکل از چهار پورت USB 3.0 است که دوتای آن‌ها برای شارژ مانیتور استفاده می‌شود.

برت پارک، نایب رئیس و مدیر کل بخش نرم‌افزار و لوازم جانبی، گفت:

از آنجایی که دل برند شماره یک مانیتور در دنیا است، تصمیم داریم جدیدترین و بهترین فناوری‌های نوآورانه را همراه با نمایشگرهای خود به مشتریان عرضه کنیم و به این ترتیب بتوانیم خواسته‌های آن‌ها را به بهترین شکل، چه در محل کار و چه در خانه برآورده کنیم. در جریان رویداد NAB 2017، مفتخریم که به سنت عرضه‌ی نوآوری‌هایی در کلاس جهانی ادامه دهیم و اولین مانیتور HDR خود با استاندارد HDR10 را معرفی کنیم.

راهول تیکو، نایب رئیس و مدیر کل بخش Dell Precision، اضافه کرد:

با توجه به تغییرات سریع تکنولوژی در این صنعت، ما در بزنگاه تولید محصولات نوآورانه قرار داریم تا بتوانیم به افراد خلاق کمک کنیم هرآنچه می‌خواهند، انجام دهند. ما در کمپانی دل، سرسختانه با شرکای تجاری خود کار می‌کنیم تا بتوانیم راهکارهای درستی فراهم کنیم که انقلابی در صنایع به وجود آوریم و با انتقال این راهکارهای نوآورانه، به همه اجازه دهیم بهترین کار خود تا امروز را انجام دهند.

قیمت مانیتور UP2718Q دل معادل  ۲ هزار دلار است و  از روز ۲۳ می (۲ خرداد) وارد بازار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات