جیلی از طرح مفهومی مینی‌ ون شخصی با طراحی جذاب رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت خودروسازی جیلی در نمایشگاه خودروی شانگهای طرح مفهومی چندمنظوره‌ی خود را رونمایی کرد. این خودرو یکی مینی‌ون شخصی با طراحی چشمگیر و خاص است.
تبلیغات

جیلی به‌تازگی و در نمایشگاه خودروی شانگهای از طرح مفهومی خودروی چندمنظوره‌ی خود رونمایی کرد و با توجه به تیزرهای منتشرشده، به‌ نظر می‌رسد این خودرو طراحی جذابی دارد.

طراحی بیرونی خودروی چندمنظوره‌ی جیلی، تا حدودی یادآور زبان طراحی چشم‌نواز کانسپت مزدا ناگارا است که اواسط سال ۲۰۰۰ معرفی شده بود؛ به خصوص در بخش جلویی و جایی که جلوپنجره‌ی خودرو در ارتفاع پایین قرار گرفته است، خطوط منحنی و باریک جسورانه‌ای به چشم می‌خورد. همچنین بخش‌هایی از زبان طراحی کیا را می‌توانیم در جلوپنجره‌ی این خودرو مشاهده کنیم؛ اما به طور کلی این طراحی بسیار متمایز است و قطعاً یکی از چشمگیرترین خودروهای چندمنظوره‌ای است که تا کنون چشم بر آن دوخته‌ایم.

جیلی کانسپت MPV

در بخش کناری خودروی مفهومی جیلی، آینه‌های جانبی مرسوم جای خود را به آینه‌های مجهز به دوربین داده‌اند و همچنین این بخش دارای یک خط کشیده با شاخصه‌ای خاص است که از جلوی در تا چراغ‌های عقب کشیده شده است. ستون‌های B ،C و D به رنگ تیره هستند تا توجه به سقف خودرو را افزایش دهند؛ سقف این مینی‌ون کاملاً از شیشه و به‌صورت شفاف و شناور ساخته شده است.

جیلی کانسپت MPV

بخش انتهایی این کانسپت قطعاً نقطه‌ی عطف آن محسوب می‌شود که شامل چراغ‌های افقی نازک و خطوط طراحی پیچیده‌ای است. با توجه به تصاویر داخل کابین، می‌توان یک مانیتور بزرگ مرکزی را دید که در داخل داشبورد قرار دارد و در نهایت می‌توان به صندلی‌هایی اشاره کرد که از طراحی اسپرتی برخوردار هستند و حس راحت بودن را منتقل نمی‌کنند.

جیلی کانسپت MPV

هیچ‌گونه اطلاعاتی از مشخصات فنی این خودرو منتشر نشده و شرکت جیلی هنوز زمان عرضه‌ی خودروی چندمنظوره و مفهومی خود را مشخص نکرده است.

جیلی کانسپت MPV
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات