نسخه 2016 گلکسی A3، A5 و A7 در ماه می به اندروید نوقا آپدیت می‌شوند

دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ گلکسی A3، A5 و A7 (نسخه ۲۰۱۶) به‌زودی آپدیت نرم افزاری اندروید نوقا (۷.۰) را دریافت خواهند کرد و این به‌روزرسانی در حال حاضر مراحل تست خود را پشت سر می‌گذارد.
تبلیغات

اگر یکی از کاربران سامسونگ گلکسی A3، A5 و A7 نسخه‌ی ۲۰۱۶ هستید، به احتمال زیاد منتظرید تا نوتیفیکیشن به‌روزرسانی به اندرید ۷.۰ را دریافت کنید. بر اساس اطلاعات منتشرشده،‌ این نسخه از اندروید برای دستگاه‌های مذکور عرضه خواهد شد و در حال حاضر این آپدیت مراحل تست خود را پشت سر می‌گذارد. پس کاربران این سه دستگاه بهتر است که در ماه‌ی آینده‌ی میلادی (ماه می) منتظر دریافت آن باشند.

البته باید بدین نکته اشاره کرد که در عرضه‌ی این به‌روزرسانی نسبت به برنامه‌ی قبلی تأخیر وجود دارد. در برنامه‌ی قبلی زمان عرضه‌ی به‌روزرسانی برای گلکسی A3 نسخه‌ی ۲۰۱۶، روز ۲۴ آوریل اعلام شده بود که در برنامه‌ی جدید این زمان به هفته‌ی نخست ماه می موکول شده است. باید توجه داشت که این آپدیت برای هر سه دستگاه در یک زمان عرضه نخواهد شد. نسخه‌ی ۲۰۱۶ گلکسی A5 آپدیت اندروید نوقا را ۲۲ تا ۲۸ ماه می دریافت خواهد کرد و به‌روزرسانی گلکسی A7 نیز در این زمان صورت خواهد گرفت.

همانند بسیاری از آپدیت‌ها، به احتمال زیاد کاربران این سه محصول در بخش‌های متفاوت جهان، در زمان‌های گوناگونی نسبت به یکدیگر به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد که امری عادی است. دلیل این موضوع به اپراتور‌های تلفن همراه مربوط می‌شود که پیش از عرضه‌ی آپدیت، آن را بررسی می‌کنند. اما با تمام این اوصاف به نظر می‌رسد در ماه می عرضه‌ی این آپدیت انجام خواهد شد. البته اگر در این بین مشکلی به وجود آید، به احتمال زیاد مجددا شاهد تأخیر در عرضه خواهیم بود که امیدواریم چنین نباشد.  

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات