اچ ام دی: اندروید می‌تواند نوکیا را به روزهای اوجش باز گرداند

پنج‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
یکی از مقامات کمپانی اچ‌ام‌دی گلوبال اعلام کرده است به دلیل اینکه در محصولات جدید نوکیا از سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌شود، فروش موفقی خواهند داشت.
تبلیغات

سادگی، کیفیت و راحتی استفاده از مزیت‌های اصلی محصولات نوکیا محسوب می‌شد که قبل از عرضه آیفون، روانه بازار می‌شدند. با وجود اینکه کمپانی فنلاندی در طول ۱۰ سال گذشته با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم کرد، اچ‌ام‌دی گلوبال توانسته است محصولات خوبی را معرفی کرده و کاربران را به بازگشتن نوکیا به روزهای اوجش امیدوار کند.

اچ‌ام‌دی گلوبال در حال حاضر حق ساخت و فروش محصولاتی تحت برند نوکیا را تا ۱۰ سال آینده در اختیار دارد. این کمپانی اعلام کرده است محصولات مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید نوکیا آینده خوبی خواهند داشت.

یکی از مقامات اچ‌ام‌دی به نام پر اکمان، در مصاحبه‌ای که داشته است گفته که محصولات اخیر این کمپانی که تحت برند نوکیا به بازار روانه شده‌اند از کیفیتی برخوردار هستند که محصولات قبلی نوکیا داشتند. اکمان در مصاحبه‌اش به همکاری اچ‌ام‌دی با گوگل نیز اشاره کرده و گفته است:

بسیاری از تلفن‌های هوشمند موجود در بازار از سیستم‌عامل اندروید به نحوی استفاده نمی‌کنند که باید باشد. بسیاری از کمپانی‌ها از رابط کاربری متفاوتی استفاده می‌کنند که روی سیستم‌عامل اندروید سوار می‌شود. این در حالی است که کاربران حق دارند پس از انتشار آخرین نسخه و بروزرسانی به آن دسترسی سریع داشته باشند. اچ‌ام‌دی و گوگل در یک همکاری خواسته‌اند این اتفاق برای کاربران محصولات برند نوکیا رخ دهد و به بهترین امکانات مانند گوگل اسیستنت دسترسی داشته باشند.

اچ‌ام‌دی بر روی این نکته تاکید دارد که نوکیا 3، نوکیا 5 و نوکیا 6 از سیستم‌عاملی با کمترین تغییرات استفاده می‌کنند. این گفته در نمایشگاه MWC 2017 رسانه‌ای شد و اچ‌ام‌دی با اشاره به اینکه سه محصول ذکر شده از اندروید 7.1.1 استفاده می‌کنند کاربران و رسانه‌ها را غافلگیر کرد.

بهره بردن از آخرین نسخه سیستم‌عامل اندروید و دریافت سریع آپدیت‌های امنیتی ماهانه باعث می‌شود محصولات جدید نوکیا نسبت به رقبایشان برتری محسوسی داشته باشند. جالب است بدانید کمتر از یک درصد از دستگاه‌های اندرویدی از اندروید 7.1 بهره می‌برند.

اکمان در مصاحبه‌اش گفته است که نوکیا 6 توانسته فروش خوبی داشته باشد و زمانی که این تلفن هوشمند در چین برای پیش‌فروش قرار گرفت، بیش از یک میلیون گوشی در تنها ۲۳ ثانیه فروخته شد. چین به عنوان یکی از سخت‌ترین بازارهای دنیا شناخته می‌شود و فروش خوبی که نوکیا 6 داشته است نشان‌دهنده‌ی آینده روشن اچ‌ام‌دی گلوبال و برند نوکیا است.

نوکیا 6 به همراه سه محصول دیگر از برند نوکیا در اواخر می یا اوایل ژوئن به‌صورت جهانی عرضه خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات