اولین تصویر احتمالی از گلکسی نوت 8 منتشر شد

دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
تصویری از یک گوشی منتسب به سامسونگ منتشر شده که احتمالا مربوط به گلکسی نوت ۸ است.
تبلیغات

هنوز بحث بر سر گوشی‌ هوشمند گلکسی اس ۸ در محافل مختلف وجود دارد؛ اما این مورد باعث نمی‌شود سامسونگ کار بر روی پرچم‌دار بعدی خود را آغاز نکند. هفته‌ی قبل یک گزارش جدید منتشر شد که بر اساس آن، سامسونگ از مدتی قبل در حال کار بر روی گلکسی اس ۹ و گلکسی نوت ۸ است. همان‌طور که می‌دانید، گلکسی نوت ۷ با مشکلات بسیار بدی دست به گریبان شد و حالا گلکسی نوت ۸ اولین فبلتی است که سامسونگ پس از نوت ۷ معرفی خواهد کرد. گزارش‌های اخیر نیز حاکی از آن هستند که این محصول از نظر ظاهری به گلکسی اس ۸ شباهت خواهد داشت. حالا عکس جدیدی از این محصول فاش شده که نشان می‌دهد گزارش مورد بحث تقریبا دقیق بوده است.

این تصویر در ابتدا توسط Slashleak منتشر و پس از آن در وب‌سایت‌های مختلف بازنشر شد. همان‌طور که در بالای این مطلب مشاهده می‌کنید، گلکسی نوت ۸ از یک نمایشگر Infinity بهره خواهد برد و همانند گلکسی اس ۸ از دستیار شخصی بیکسبی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، در تصویر بالا می‌توانید قلم اس‌پن را هم مشاهده کنید و منوی این قلم نیز در عکس مورد بحث به چشم می‌خورد.

بر اساس شایعات اخیر، گلکسی نوت ۸ از یک نمایشگر به ابعاد ۶.۳۲ اینچی بهره خواهد برد که با این حساب کمی از نمایشگر گلکسی اس ۸ پلاس بزرگ‌تر است. علاوه بر این انتظار می‌رود این فبلت به‌صورت پیش‌فرض با دستیار صوتی بیکسبی عرضه شود.

البته باید توجه داشته باشید که ساخت تصاویر جعلی شبیه به عکس بالا بسیار آسان است. با قرار دادن یک گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ پلاس در کنار یک قلم اس‌پن و سپس اضافه کردن یک منو به رابط کاربری این دستگاه می‌توان به‌آسانی تصویری جعلی از نوت ۸ به دست آورد. 

برای تأیید اینکه این عکس واقعا مربوط به نمونه‌ی اولیه‌ی گلکسی نوت ۸ است باید تصویری در دسترس داشته باشیم که در لبه‌ی پایینی آن جایگاهی برای قلم اس‌پن تعبیه شده باشد. اما تاکنون چنین عکسی منتشر نشده است.

با توجه به آنچه گفته شد، با نزدیک شدن به زمان معرفی گلکسی نوت ۸ مسلما تصاویر و شایعات بیشتری در مورد این محصول در دسترس قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند در اواخر سه‌ماهه‌ی سوم یا اوایل سه‌ماهه‌ی چهارم سال جاری به‌طور رسمی رونمایی شود.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات