طرح نقاشی شده‌ی گوشی شیائومی می 6 از دوربین دوگانه این محصول خبر می دهد

جمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
به‌تازگی تصویری نقاشی شده از طرح گوشی‌هوشمند شیائومی می 6 منتشر شده است.
تبلیغات

انتظار می‌رود کمپانی شیائومی طی چند هفته‌ی آینده از گوشی‌هوشمند می ۶ خود رونمایی کند و حالا شکل این دستگاه بار دیگر فاش شده است. اگر نگاهی به تصاویر زیر داشته باشید، می‌توانید طراح‌های نقاشی شده‌ای از گوشی شیائومی می ۶ را مشاهده کنید. البته در این لحظه نمی‌توانیم صحت این نقاشی‌ها را تأیید کنیم؛ اما احتمال اینکه گوشی مورد بحث ظاهری شبیه به آنچه در این تصاویر می‌بینیم داشته باشد همچنان وجود دارد. با توجه به این عکس‌ها به‌نظر می‌رسد بخش جلویی دستگاه یاد شده کمی شبیه به گوشی‌هوشمند شیائومی می ۵ است و علاوه بر این بخش پشتی می ۶ شباهت‌هایی با بدنه‌ی پشتی گوشی شیائومی می ۵ اس دارد.

xiaomi mi 6

به‌نظر می‌رسد این دستگاه از جنس فلز تولید شده و این مورد حتی در تصاویر نقاشی شده از این محصول به چشم می‌خورد؛ اما در هر حال باز هم اشاره می‌کنیم که نمی‌توان از واقعی بودن این عکس‌ها اطمینان داشت. لوگوی شیائومی نیز در بخش پشتی گوشی می ۶ دیده می‌شود و علاوه بر این می‌توانیم دوربین دوگانه‌ی به‌کار گرفته شده در این محصول را ببینیم. افزون بر این یک فلش ال‌ای‌دی دوگانه در کنار دوربین‌ دوگانه‌ی پشتی این دستگاه تعبیه شده است. این گوشی‌هوشمند از یک دکمه‌ی هوم در زیر نمایشگر بهره می‌برد و پیش‌بینی می‌شود این دکمه قابل کلیک باشد. همچنین احتمال اینکه دکمه‌ی هوم این محصول از نوع فیزیکی باشد وجود دارد که در این صورت این دکمه احتمالا شبیه به دکمه‌ی هوم گوشی وان‌پلاس ۳‌ تی خواهد بود. در هر صورت این کلید به‌عنوان حسگر اثر انگشت هم به‌کار خواهد رفت و همانند گوشی می ۵ دو دکمه‌ی خازنی نیز در کنار آن قرار داده شده است. این دو دکمه‌ی خازنی در رابط کاربری MIUI جابه‌جا شده‌اند و این یعنی کاربر می‌تواند انتخاب کند که کدام یک از این دو دکمه، کلید بازگشت و کدام یک کلید دسترسی به مالتی‌تسکینگ باشد. در لبه‌ی پایینی این گوشی‌هوشمند نیز شاهد یک درگاه یواس‌بی نوع سی هستیم درحالی‌که دو اسپیکر در اطراف این درگاه قرار داده شده است. دکمه‌ی پاور/قفل و دکمه‌های کم و زیاد کردن بلندی صدای نیز در لبه‌ی سمت راستی می ۶ تعبیه شده‌اند. همچنین بخش پشتی این گوشی همانند نسل قبلی‌اش یعنی شیائومی می ۵ کمی خمیده است.

xiaomi mi 6

حال بر اساس جدیدترین اطلاعات فاش شده در مورد گوشی شیائومی می ۶ انتظار می‌رود این محصول  همانند می ۵ در دو مدل تولید شود: مدل پایه و مدل سرامیکی. مدل پایه‌ی این گوشی‌هوشمند از ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد و این در حالی است که مدل سرامیکی آن رم ۶ گیگابایتی خواهد داشت. هر دو مدل یاد شده از پردازنده‌ی ۶۴  بیتی و چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۸۳۵ بهره خواهند برد. علاوه بر این در برخی شایعات اعلام شده که مدل سوم این گوشی‌هوشمند با پردازنده‌ی ۶۴ بیتی ۱۰ هسته‌ای Helio X30 همراه خواهد بود. سیستم‌عامل پیش‌فرض شیائومی می ۶ اندروید نوقا است که مثل همیشه رابط کاربری انحصاری شیائومی هم روی آن اعمال شده است. نمایشگر یکی از مدل‌های این گوشی نیز ۵.۲ اینچی خواهد بود. باید اشاره کنیم که اخیرا شایعات زیادی در مورد محصول مورد بحث منتشر شده و بنابراین اطمینان از صحت اطلاعات ارائه شده در این اخبار کمی سخت است. در هر صورت این را می‌دانیم که شیائومی می ۶ طی چند هفته‌ی آینده رسما معرفی خواهد شد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات