مشخصات فنی گوشی اوپو اف 3 فاش شد

پنج‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مشخصات فنی گوشی هوشمند مورد انتظار اوپو اف ۳ (Oppo F3) فاش شد.
تبلیغات

با توجه به یکسری تبلیغات خیابانی در فیلیپین و نیز با در نظر گرفتن دعوت‌نامه‌ی رسمی برای یک رویداد مطبوعاتی، حالا مطمئن هستیم که شرکت اوپو خود را برای معرفی دو گوشی‌هوشمند جدید اوپو اف ۳ و اوپو اف ۳ پلاس در تاریخ ۲۳ مارس (۳ فروردین ۹۶) آماده می‌کند.

با توجه به نشانه‌های موجود به احتمال زیاد اوپو از دوربین سلفی دوگانه در گوشی‌های مورد بحث استفاده خواهد کرد. پیش از این کمپانی ویوو چنین قابلیتی را در گوشی‌های هوشمند سری وی ۵ پلاس خود ارائه کرده است. حالا هم اطلاعات تقریبا کاملی از مشخصات فنی گوشی‌هوشمند اوپو اف ۳ پلاس فاش شده است.

اگر اطلاعات فاش شده واقعی باشند، گوشی‌هوشمند اوپو اف ۳ پلاس از دوربین دوگانه‌ی سلفی بهره خواهد برد که یکی از این دو دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و دیگری ۸ مگاپیکسلی است. با توجه به سایر مشخصات اعلام شده برای این محصول، به‌نظر می‌رسد گوشی اوپو اف ۳ پلاس یک گوشی میان‌رده تا بالارده خواهد بود.

اوپو اف ۳ پلاس

علاوه بر آنچه گفته شد، گوشی‌هوشمند اوپو اف ۳ پلاس از پردازنده‌ی MSM8976 (اسنپدراگون ۶۵۳) کوالکام بهره خواهد برد. از دیگر مشخصات شایعه شده برای این محصول می‌توان به رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی آن اشاره کرد. البته این دستگاه از کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی نیز پشتیبانی خواهد کرد. دوربین پشتی این گوشی‌هوشمند نیز ۱۶ مگاپیکسلی اعلام شدهاست. اوپو اف ۳ پلاس همچنین از دو سیمکارت نانو و شبکه‌های پر سرعت ال‌تی‌ای پشتیبانی خواهد کرد. باتری در نظر گرفته شده برای محصول مورد بحث نیز ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است. ابعاد دقیق گوشی یاد شده نیز ۱۶۳.۶۳ در ۸۰.۸ در ۷.۳۵ میلی‌متر و وزن آن ۱۸۵ گرم اعلام شده است.

باید اشاره کنیم که فعلا مشخص نیست که آیا مدل معمولی گوشی یاد شده یعنی اوپو اف ۳ نیز از دوربین سلفی دوگانه بهره خواهد برد یا خیر. در هر صورت زمان زیادی تا معرفی رسمی این دو گوشی‌هوشمند باقی نماینده و به زودی (۳ فروردین ۹۶) تمامی جزئیات در مورد این محصولات اعلام خواهد شد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات