تصویر گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در کنار گلکسی نوت 7 فاش شد

چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی تصویری از گوشی مورد انتظار گلکسی اس 8 در کنار گوشی‌هوشمند گلکسی نوت 7 فاش شده است.
تبلیغات

امسال سامسونگ پرچمدار جدید سری گلکسی اس خود را با کمی تاخیر معرفی خواهد کرد و بر طبق شایعات و گزارش‌های مختلف به‌نظر می‌رسد با یک محصول با کیفیت و با امکانات مواجه خواهیم بود ولی هنوز دقیقا نمی‌دانیم که گلکسی اس ۸ کاربران را تحت تاثیر قرار خواهد داد یا خیر. در هر صورت برای تصمیم‌گیری در این زمینه بهتر است تا معرفی رسیم این گوشی‌هوشمند صبر کنیم. همانطور که احتمالا می‌دانید تصاویر مختلفی از گلکسی اس ۸ فاش شده و به همین سبب تا حدودی از شکل و ظاهر این محصول آگاهی داریم. حالا به‌تازگی تصاویری از این محصول در کنار گلکسی نوت ۷ منتشر شده است.

همانطور که در تصویر بالای این مطلب مشاهده می‌کنید، گلکسی اس ۸ در کنار دو گوشی‌هوشمند دیگر که یکی از آن‌ها نوت ۷ است قرار داده شده است. این تصویر توسط یکی از کاربران شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو منتشر شده و حالا می‌توان با تفاوت‌های این گوشی را با دو محصول مورد اشاره را بهتر درک کرد.

ظاهرا گلکسی اس ۸ تقریبا به صورت بی‌حاشیه طراحی شده است. در وسط تصویر بالا گلکسی نوت ۷ به چشم می‌خورد. به‌نظر می‌رسد گلکسی نوت ۷ حتی نسبت به مدل معمولی گلکسی اس ۸ کمی‌ بزرگ‌تر است.

گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس از ۲۱ آوریل روانه‌ی بازارها خواهند شد. اما همانطور که احتمالا خبر دارید این محصول در ۲۹ مارس (۹ فروردین ۹۶) رسما معرفی خواهد شد و پیش‌خرید آن از ۱۰ آوریل امکان‌پذیر است. تا کنون در خبرها و شایعات مختلف بارها به مشخصات فنی این گوشی‌هوشمند اشاره شده است. بر همین اساس پردازنده‌ی این محصول اسنپدراگون ۸۳۵ خواهد بود و ۴ گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده است. سیستم‌عامل پیش‌فرض این دستگاه اندروید ۷.۰ نوقا است که رابط کاربری انحصاری سامسونگ هم بر روی آن اعمال خواهد شد. علاوه بر این گفته شده که گلکسی اس ۸ به همراه دستیار صوتی بیکسبی عرضه خواهد شد. این دستیار صوتی بر پایه‌ی هوش مصنوعی کار می‌کند و به واسطه‌ی یک دکمه‌ی اخصتصای فیزیکی می‌توان به آن دسترسی یافت. این محصول همچنین از یک باتری با ظرفیت باتری نوت ۷ بهره خواهد برد و نمایشگر آن نسبت به نسل قبلی‌اش بزرگ‌تر و بهتر خواهد بود.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات